Реалистичен пробег от 400 км обяви Audi за e-tron Quattro

Електромобили

В този блог: Прогнозите ни за реалния пробег на Audi e-tron Quattro са потвърдени от компанията.

Вероятно не малко хора са смятали, че обявеният преди около две години пробег от 500 км с едно зареждане за e-tron Quattro ще се окаже в известна степен далеч от реалността и днес вече знаем точно колко далеч...

Разликата не е малка и по думите на Audi реалистичният пробег на първият изцяло електрически модел на компанията ще бъде около 400 км.

Цифрите, които повечето автопроизводители споделяха досега бяха свързани с доста неточния NEDC стандарт, но от тук нататък той вече няма да се използва и предварително ще се обявява пробег почти идентичен с този в реални условия по новия WLTP стандарт. И там има известно завишаване, но показателите все пак са доста по-близо до истинските.

400 км може би изглежда като не толкова впечатляващ пробег за кола с тези размери и батерия с капацитет 95 кВтч, но при наличието на изградена мрежа от станции за бързо зареждане такъв пробег би бил абсолютно достатъчен на повечето хора.

e-tron Quattro ще бъде и първият електромобил, който ще може да се възползва на макс от новата бърза мрежа за зареждане IONITY, която тази седмица откри първият си обект с 6 зарядни станции в Германия.

Производството на този модел трябва да започне до няколко месеца в завода на Audi в Брюксел, а първите доставки да се случат в края на тази година.

Миналия месец Audi съобщи, че изцяло електрическият SUV ще бъде с базова цена от €80,000 в Германия (€67,000 без ДДС). В прес съобщението днес компанията сподели и още няколко неща свързани с опциите за домашно зареждане за модела.

Audi e-tron Quattro ще се предлага с различни решения за зареждане у дома и една много полезна опция – по желание електротехник, посочен от местния дилър на Audi, ще проверява на място опциите за зареждане в гаража на клиента и ще инсталира най-подходящия тип зареждачка.

Първата електричка на Audi ще може да се зарежда трифазно с мощност 11 кВт за 8 часа и половина, както и от стандартен контакт на 2.3 кВт, но значително по-бавно.

И за финал, ето едно прясно видео от последните тестове на колата на пистата в Nurburgring.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения