В този блог: Volkswagen в проблемна ситуация с LG Chem и SK Innovation за доставка на батерии.

Евентуалните планове на Volkswagen да навлезе в производството на батерийни клетки за електромобили заедно с южнокорейския производител SK Innovation получават отпор от друга корейска компания – LG Chem. Тъй като вече работи с VW, LG Chem очевидно не харесва идеята голям неин конкурент да прави същото в големи мащаби

В този блог: Днес компанията представи новия e-208, който от есента на 2019 г. ще се предлага и в електро версия.

На пръв поглед, данните на e-208 са сходни с тези, които Renault ZOE ще получи от есента, с което двата модела ще са конкурентни поне откъм технически параметри.

В този блог: Нова информация за електромобилните планове на Apple от Manager Magazin.

Небезизвестният проект Титан на Apple е възобновен и запознати твърдят, че от него ще произлезе автономен електрически миниван.

Инфраструктурата за зареждане на електромобили изисква качествено планиране, подготовка и изграждане, което намираме за постижимо само със създаване на партньорства.

Получи се ценна възможност да създадем такова качествено партньорство и по неговата сила eCars като производител на зарядни станции и Еником-С като експерт по изграждане на телекомуникационни станции и ниско строителство създават ново партньорство за цялостно изграждане на зарядна инфраструктура за електромобили.

В този блог: Документ на LG показва различни данни за капацитета на батерията на Renault ZOE ZE 40 от официалните.

Вече знаем, че 41 кВтч батерията на ZOE (след 2017 г.) е съставена от 192 LG Chem E63 клетки, но сега научаваме какъв е реалният капацитет на всяка от тях, благодарение на събрана от PushEVs информация.

В този блог: Пазарът за "морски" батерии с потенциал за голям растеж и множество приложения.

Siemens има свой подход към електрическата мобилност и след като преди години продаде бизнеса си със зарядни станции, сега отново се връща към DC зареждането, участието в разработка на роуминг софтуер и подхваща нещо ново – роботизирана фабрика за батерийни модули в норвежкия град Трондхайм.