В този блог: Пазарът за "морски" батерии с потенциал за голям растеж и множество приложения.

Siemens има свой подход към електрическата мобилност и след като преди години продаде бизнеса си със зарядни станции, сега отново се връща към DC зареждането, участието в разработка на роуминг софтуер и подхваща нещо ново – роботизирана фабрика за батерийни модули в норвежкия град Трондхайм.

В този блог: Тестове с полимери намаляват топлинните загуби при електромотор.

Съвместен проект на Fraunhofer Institute for Chemical Technology ICT и Karlsruhe Institute of Technology KIT за разработка на нова технология за охлаждане, чрез която за корпуси на електромотори може да се използват полимери.

В този блог: Европейският вариант на Tesla Model 3 идва с 11 кВт трифазно AC бордово зарядно.

Информацията намерихме след доста чакане, когато първите коли започнаха да пристигат в Европа миналата седмица. От страница на сайта на Tesla се вижда, че мощността на AC зареждане е 11 кВт. Междувременно се появиха данни и за (до) 125 кВт CCS DC зареждане, макар и пикът да е само до 47-48% от батерията.

В този блог: Отзивите за Kona Electric стават все повече, с първи коментари от собственици и във форума на eCars.

Това, което в България поне ние засега не успяхме да тестваме докато карахме Kona в продължение на няколко дена, е как се отразява много студеното време на изминатите километри, просто защото не се случва толкова студено време.

В този блог: С експерти по суперкондензатори под ръка Tesla показва определена посока на развитие.

В електромобилните среди често се обсъжда темата със суперкондензаторите и възможностите за по-задълбоченото им използване в електрическите коли. Моделите на Tesla са изключително бързи и с придобиването на Maxwell компанията ще може да добави още повече динамика.

В този блог: Плановете на ИКЕА са до 2025 г. целият авто парк на компанията да е електрически.

От статия във Fast Company разбираме, че в Шанхай тази цел вече е постигната, още през настоящата 2019 г.