Арнолд Шварценегер тества електрически G-Class от Kreisel Electric

Електромобили

В този блог: Типично в негов стил, Арни ангажиран с яко возило, но вече на ток.

След като направиха електро версия на Porsche Panamera, австрийците от Kreisel Electric вкарват под капака и панелите на Mercedes G-Class две от своите компактни батерии (общо 80 кВтч) за пробег от 300 км с едно зареждане...

Новите батерии на Kreisel са компактни и позволяват зареждане с до 150 кВт. На 150 кВт DC зареждачка двете батерии на електрическия G-Class се пълнят за 20 минути до 80 процента.

При конверсията диференциалът е премахнат и към раздатъчната кутия са свързани директно електромотори с редуктори. Общата мощност е 360 кВт (490 кс), максималната скорост 183 км/ч и ускорението от 0 до 100 км/ч за 5.6 секунди, без никакво ограничение в офроуд възможностите.

Вътре във вече електрическия G-Class единствената промяна е само в уредите на арматурното табло, което сега показва данните от електрическата задвижваща система. Явно е с доста впечатляващи възможности, че да накара Арни да попита: "Това изумително офроуд возило чисто като бърза електро кола? Направо е сбъдната мечта!"

electric-G-Class_4

Скоро Шварценегер ще тества прототипа в Лос Анджелис и ще работи заедно с екип на Kreisel Electric за подобряване и отстраняване на проблеми. След като дълги години руши какво ли не на кино екрана, ето го сега бате Арни в една съвсем друга роля.

Kreisel Electric GmbH е основана преди две години от братята Kreisel и вече изпълнява поръчки на автопроизводители, като доставя задвижващи системи за конверсия, разработва литиево-йонни батерии и прави прототипи като този G-Class:


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (4)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
  1. Rumen Velinov

Арни има и електрически Хамер с range extender Фен е.

  Прикачени
  гост
  1. ПЕТЪР ПЕТРОВ

Като губернатор на Калифорния, той помогна много и на Тесла в най-трудните моменти.
На истина е голям ФЕН

  Прикачени
  Последно редактиран Преди 2 години от ПЕТЪР ПЕТРОВ ПЕТЪР ПЕТРОВ
  1. Rumen Velinov

Брях тези юнаци - твърдят че имат най-леката батерия на пазара - 4.1кг на кВч. 85кВч батерия би тежала около 350кг. в сравнение 85кВч-овата батерия на Тесла тежи според Уикипедия 540 кг.
Много интересни са и другите им проекти.

  Прикачени
  Последно редактиран Преди 2 години от Rumen Velinov Rumen Velinov
  1. Rumen Velinov

Обаче за батерията на Поршето им, която също е 85кВч, пише:
"The weight of the battery pack including the casing, BMS and electronics is 510 kg".

  Прикачени
  гост
Все още няма пуснати коментари

Пусни коментар

Публикуванет на коментар като гост. Регистрирай се или се впиши в своя профил.
Прикачени (0 / 3)
Сподели своето местоположение
Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна