Обновена версия на IONIQ Electric с по-голяма батерия идва през септември

Електромобили

Hyundai обяви подобрена версия на IONIQ Electric, която се задава през септември тази година.

Най-ефективният електромобил оценяван някога от EPA ще получи нова батерия и освежаващи промени отвътре и отвън за новата версия, която се очаква на пазара преди края на тази година.

Въпреки малката си батерия с едва 28 кВтч капацитет, IONIQ Electric си извоюва титлата на най-ефективен електромобил, а сега тази батерия получава 36% добавка и скача на 38.3 кВтч.

По думите на Hyundai това подобрение ще дава възможност за пробег с едно зареждане от 294 км, но това е показател по WLPT стандарта и по-вероятно е реалният пробег да е в диапазона до около 280 км. Това е с над 35% повече отколкото при настоящия модел.

Електромоторът осигурява максимална мощност от 136 к.с. (295 Нм въртящ момент) и е оборудван с вградено зарядно устройство с мощност 7.2 кВт - ъпгрейд от настоящите 6.6 кВт - за AC 2 тип зареждане. Би било чудесно новият IONIQ да е оборудван с 11 кВт трифазно бордово, което се произвежда от друга южнокойреска компания - LG - предвид по-голямата батерия.

При зареждане на DC станция с мощност 100 кВт, батерията ще се пълни до 80% за 54 минути, което ни подсказва, че колата ще позволява по-ниска от тази мощност.

Наред с модернизацията на батериите, Hyundai също освежава вътрешния и външния дизайн на IONIQ Electric, като най-значимите промени са в предната част.

Предната част на новия IONIQ Electric е обновена с нов отличителен модел на затворената решетка. Всички модели се отличават с актуализиран дизайн на предната броня със сребристо оцветено дъно. Светодиодните дневни светлини, както и LED фаровете и стоповете също са преработени.

Hyundai предлага и куп нови опции за тапицерии и седалки за всички версии на IONIQ.

Актуализирани са също контролният панел и централната конзола

Под новия 10.2 инчов AVN широк екран, панелът за отопление и контрол на климата е преработен и се отличава с по-лъскав завършек. Новите сензорни бутони за управление позволяват интуитивно управление на отоплението, вентилацията и климатизацията.

Наред с тези промени, Hyundai също актуализира приложението BlueLink с нови функции като дистанционно стартиране и спиране, проверка на състоянието на батерията и др.

Хора в тази дискусия

Коментари (4)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Нещо не ми се вързва. На 100kw DC от 0 до 80%за 54 мин. Защо изобщо са дали пример с 100 kW зарядна като тя няма да използва и половината мощност!?

Ангел Райковски
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Това беше интересно да защо са го дали като информация и защо пък точно 54 минути, но ще поживеем ще видим.

Стефан Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Ангел Райковски
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Нещо са объркали със времето за зареждане. Сегашния вариант се зарежда много по-бързо и достига 70кВ. Няма смисъл новия да е толкова по-бавен.

Петър
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума