Akasol представи нова батерия за електрически превозни средства

Електромобили

Akasol представи новата си акумулаторна батерия AKASystem AKM CYC с висока енергийна плътност по време на Battery Show Europe. 

Инсталираният в системата AKAModule CYC постига енергийна плътност от 221 Wh/kg и според Akasol това са най-добрите показатели на батерия с течно охлаждане до момента.

Новата система на Akasol ще бъде особено полезна за електрическите автобуси, които ще могат да бъдат оборудвани с батерия с капацитет между 600 и 1,000 кВтч, в зависимост от размера на електробуса, при бързо зареждане с до 1C (Coulombic Efficiency).

Akasol въвежда и второто поколение на OEM PRC AKASystem, която в момента захранва Daimler EvoBus eCitaro с капацитет до 294 кВтч.

Германската компания твърди, че второто поколение ще предложи увеличение от поне 33% в енергийния капацитет и ще постигне около 400 кВтч капацитет без нужда от използване на повече пространство.

Според Akasol, системата може да постигне скорост на зареждане до 2C и може да се зарежда бързо (дори и при по-малки батерии) с до 500 кВт от най-мощните зарядни станции за търговски превозни средства, които понастоящем се предлагат.

Второто поколение AKASystem OEM PRC ще бъде достъпно в края на тази година след завършване на тестовете, а серийното производство се очаква да започне през средата на следващата година в Германия.

Понастоящем Akasol е в състояние да произвежда акумулаторни системи за до 1,500 напълно електрически автобуса или до 6,000 електрически търговски превозни средства годишно, но планира да увеличи капацитета си до 600 мВтч в рамките на следващата година.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума