В този блог: Nissan започва нова кампания в стил "Запознанство с електромобил" у дома.

Ние може и да си мислим, че "око да види, ръка да пипне" важи най-вече за нас в България, но и в Япония май има такова положение. Съдим по това, че там, за да демонстрират какво е електромобил и дали върши работа, дават на 2,000 души възможност да пробват безплатно Nissan LEAF за няколко месеца. Да разберат сами дали им пасва...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Tesla Roadster получава нова батерия, аеро кит и гуми.

Подаръците са душата на празниците и точно навръх Коледа Tesla Motors реши да изненада първите си клиенти с нов пакет за оригиналния Roadster...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: От 2015 г. германски пощи вече ще разполагат със 100 StreetScooter електромобила за доставки.

Вероятно всеки в наше време е получавал пратка от Deutsche Post DHL. Гигантът има огромен авто парк и част – макар и все още малка – от него са електромобили. Сега броят им ще започне да се увеличава, защото DHL е подписала споразумение за придобиване на електромобилния производител StreetScooter GmbH...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Новият изцяло електрически KIA Soul EV е избран за колата на годината 2015 в Норвегия.

Най-голямата организация за потребителско информиране в Норвегия, Dinside, обяви корейският електромобил за най-добрата кола на следващата година заради показатели като цена, пространство, управление, технологии и природосъобразност...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Renault ZOE с намалена мощност на зареждане, но с повече пробег.

Ето че познахме – тези дни Renault показа нов по-ефикасен електромотор и след като предположихме, че той ще намери място в обновения ZOE, нещата изглежда се нареждат точно така...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Nissan е похарчила над $30 милиона за ТВ реклама на LEAF през 2014.

Това са данни на iSpot, където засичат такива неща. Според компанията, до ноември тази година рекламата на LEAF е струвала $22 милиона, плюс още $9 милиона за социалната кампания Kick Gas, която тръгна на 3 ноември...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Над 150,000 Nissan LEAF електромобила се движат по световните пътища.

Когато се появи на пазара през декември 2010 г. Nissan LEAF изглеждаше твърде странен и необичайно различен. Никой нямаше и най-малка представа дали моделът ще се хареса и как ще вървят продажбите. Сега, седмица преди четвъртия си рожден ден, LEAF е най-продаваният електромобил в света и продажбите дори се засилват...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна