В този блог: Новият Volkswagen e-Golf стартира от $36,265 в САЩ, но това е цена за топ нивото.

Решението на Volkswagen да предлага e-Golf само в най-добре оборудвания SEL вариант отвъд океана малко ни изненадва, защото другите производители имат както обикновено по няколко предложения. Това лишава e-Golf от едно важно конкурентно предимство, каквото е цената...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Предшественик на Audi живее втори живот, вече с електрическо сърце.

Конверсията е интересно нещо. Особено на класически коли. Махаш стария задъхващ се и морално овехтял двигател, на негово място слагаш нов електромотор и в жилите на старата ти класика потича гъделичкащ ток. Време е да се насладиш на чудесните моменти отново...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Тестова версия на SAAB 9-3 EV с дo 200 км пробег и 10 сек. от 0-100 км/ч.

Очаквахме това да се случи по-рано предвид предишните ни блогове по въпроса, но ето че дойде момент National Electric Vehicle Sweden (NEVS) да представи пробна електро версия на SAAB 9-3. NEVS е компанията, която възроди SAAB, а електрическият 9-3 е част от серия прототипи, по която се работи в шведския град Тролхетан...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Екип на ADAC взима разстоянието от Лайпциг до Мюнхен за малко над 8 часа с VW e-Golf.

Точно смятаме колко време ще ни отнеме да закараме нашия Рено Туизи от София до Банско и попадаме на интересен тест на германската ADAC – с новия електро VW e-Golf от Мюнхен до Лайпциг и обратно. За Туизи ще са ни нужни две междинни спирания, че е 140 км маршрут, но нито колата има вградено бързо зарядно, нито бързи зарядни станции има по пътя. VW e-Golf обаче има бордово бързо зарядно, а в Германия вече не липсват бързи зарядни станции. Ето преживелицата...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: В своя брой 16 от 2014 г. списанието тества електромобили и изминава съмнително малко километри с някои от тях.

С Tesla Model S, например, при 120 км/ч по аутобан AMS успява да измине само 184 км. Това веднага бива оспорено от германски собственици на Tesla Model S и на списанието е предложен бас на стойност €120,000 (или иначе казано топ версията на Model S), че колата ще измине повече, който първоначално е приет, после отказан. Но тест ще има – в събота, 23 август...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Tesla Motors удължи гаранцията на задвижващата система на Tesla Model S, включително за вече закупени коли.

След като Edmunds.com пусна разширен отзив от използването на своя Model S, в който се казва, че задвижващата система на колата е подменяна многократно и това се е станало и при други собственици, въпреки че случаят далеч не е масов Tesla Motors реши да удължи гаранцията и на тази система на 8 години и неограничен брой километри в рамките на гаранционния период. Удължението важи и за вече закупени коли. Ето какво пише Елон Мъск на сайта на Tesla Motors:

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Nissan подменя за своя сметка изгубила повече от нормалното капацитет батерия на LEAF в гаранция.

Един от въпросите, които се случва да ни задават за електромобилите, е "Какво правим с батерията, ако се скапе?" Уместно питане и ето една история, която дава точен отговор – производителят заменя батерията за своя сметка...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна