В този блог: IBM добавя нов партньор в търсене на по-издръжливата батерия на бъдещето.

Турската компания ASELSAN работеща за отбранителната индустрия и IBM са сключили договор за разработка на батерии, с които електромобилите да изминават до пет пъти по-големи разстояния от сегашните...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: В интервю за Spiegel озаглавено "Никой не иска скапана кола" Елон Мъск казва, че в бъдеще компанията му вероятно ще прави батерии в Германия.

Точните думи на Мъск по темата са "Предполагам, че в дългосрочен план Tesla ще построи фабрика за батерии в Германия", но има и още интересни неща свързани с мнението му германската авто индустрия...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Както подобава на SUV, Tesla потвърди официално за теглич опцията на Model X.

За това научаваме от Transportevolved, където намираме информацията, че в официално писмо до резервиралите Model X, Tesla потвърждава, че Model X 2016 ще се предлага с опция за теглене. Това означава, че можеш да си закачиш разни спортни возила и да отпрашиш към някой язовир, като вдигаш пушилка само от прахта по пътя...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: GKN може да ти е позната с производство на карета за полуоси, но е и компанията създала e-трансмисията на супер нашумял сега модел.

Нарича се eAxle и е задвижващ елемент в новия спортен плъгин хибрид BMW i8. eAxle осигурява мощност за предните колела на i8 чрез 96 кВ, 250 Нм електромотор, а задните се задвижват от 170 кВ/231 кс три-цилиндров двигател с вътрешно горене...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Много собственици на Model S в Норвегия с повреда в задвижващия модул.

Описват го като "звук от смях," но не е смешно – на втория си по големина пазар, Норвегия, Tesla Motors има проблеми със задвижващите агрегати и със зареждане при температури под нулата...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Автопроизводителят осъзнава, че батериите трябва да се правят от други компании.

Притежаваната от Daimler Group фабрика в Каменц, Германия, спира с производството на клетки за електромобилни батерии в рамките на година...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: До септември 2014 г. са продадени повече електромобилни батерии отколкото през цялата 2013 г.

С увеличаващите се продажби на електромобили естествено се покачва и производството на батерии. На този етап определени марки и модели електромобили диктуват разпределението на продажбите и в батерийния сектор. Начело продължава да е Panasonic, но да видим как се справят други големи и не толкова големи производители...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Още блогове ...