В този блог: Демонстрация на основния 7-пинов заряден кабел за електромобили.

Зареждането на електромобили още не е стандартизирано на европейско ниво – това очакваме да стане през 2017 г. Но вече се оформя победител в битката за стандарта – най-вероятно масово ще използваме за зареждане IEC 62196-2 или Тип 2 (Type 2 Mode 3) кабел със 7-пина. Този блог е за да те улесним в използването на този кабел...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: С 28 зарядни станции в момента, през 2014 г. Москва ще мине доста по-напред в инфраструктурно отношение.

Ало, Столична община ли е? Вижте какво правят в Москва! Това можем да кажем на нашата община по повод новината, че московската обяви, че до края на 2014 г. ще монтира 150 зарядни станции за електромобили из града...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: На сайта на Tesla Motors се появи нова информация, според която през 2015 у нас ще има две зарядни станции на компанията.

Хвърляме честичко по едно око на Supercharger страницата на Tesla, но зоркото око на нашия потребител 7more3 прихвана късно в понеделник вечерта нов таб 2015. Като го кликнеш и виждаш червени точки върху картата на България – уникално, ще си имаме Tesla зарядни по някое време другата година...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Поредната Tesla Supercharger станция е във Франция, а до края на 2015 г. компанията планира да покрие цяла Западна Европа.

Tesla Motors продължава методично да разширява мрежата си от станции, на които електрическият Model S може да се зарежда безплатно, завинаги. До края на 2015 г. Източна Европа не е в планираното разширение, но то ще стигне и до нас в следващия период на развитие на мрежата...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Сравнение между 25 кВт и 50 кВт бързи зарядни станции – как работят, колко бързо зареждат и колко струват.

През уикенда прибрахме нашия Рено Туизи на ход и нали трябваше да го зареждаме два пъти по пътя от Разлог до София, решихме да направим един блог за бързите зарядни станции. Защото стандартното зареждане на електромобил с ток си е процес, свързан с много чакане някъде по пътищата – в нашия случай, два пъти по час и половина. И понеже бързите зарядни станции са различни сега ще направим сравнение между два от основните видове на пазара...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Техническият директор на Tesla Motors за батериите, системите за съхранение и ВЕИ технологиите.

Някои хора гледат в бъдещето не защото са ясновидци, а защото изгарят от пламенно желание за създаване на по-ефективни и полезни технологии. В Tesla Motors има много такива хора, като един от лидерите на компанията, Дж. Стробъл. На него дължим много за развитието на електромобилите и ето една изключителна порция прозрения на Стробъл за батериите, системите за съхранение и още много елементи от устойчивата верига, на която попаднахме наскоро...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Как се разглобяват на части батерията и мотора на Chevrolet Volt.

Много обичаме да си бърникаме из колите и това, че електромобилите са с високоволтови системи гаранция няма да ни спира. Още повече че са нова за нас технология и ще искаме да видим какво има отвътре. Ми хайде направо да видим, че попаднахме на едно видео за "разкостване" на Chevrolet Volt...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Още блогове ...