В този блог: Chevrolet Spark EV 2015 с 39 кг по-лека батерия от модел 2014.

Вчера се случи пак да гледам един от епизодите на Космос по NatGeo TV – този, в който става дума за оловото. Използвали са го в огромни количества и в древен Рим, а в средата на миналия век компании като General Motors са прикривали вредното влияние на отровните изпарения от оловния бензин върху хората. Вече отдавна не караме с такъв, а днес GM произвежда и електромобили и дори ги подобрява бързо...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: От 6 март Model S се произвежда с допълнителна защита на батерията, а Tesla предлага и безплатно добавката за вече закупени коли.

Като има и малък проблем, да го отстраним и него. Очевидно така действат в Tesla Motors иначе нямаше да защитават допълнително батерията на Model S срещу риск от пожар...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Отиват ли им тънки гуми на електромобилите или просто им "трябват"?

На Renault Twizy, например, си му тичат писалките, хем че с ELIA тунинг естествено си изглежда по зверче. Германците освен гумите и калниците му разширяват. Едни други германци дето не са особено популярни със стесняване, точно това правят обаче – гумите на BMW i3 са супер тънки за ширината му. Тесни гуми не е като да не сме виждали, ама 155/70 на 19"?!?...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Plugless Power излиза на пазара до месец, с 30% отстъпка за първите 250 потребители.

Това ни харесва – да си зареждаш електро колата, без кабел. Харесва ни също и че за двата най-популярни електромобила – Nissan LEAF и Chevy Volt/Opel Ampera – вече се предлага система за безжично зареждане...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Само една бърза зарядна станция увеличава значително електромобилния трафик.

Новината, че Nissan вече има инсталирани 1,000 бързи зарядни станции (CHAdeMO) из Европа (#1000 е някъде в Съри, Англия), е чудесна за електрическата мобилност. Още по-чудесна би била новина някое от устройствата между #1000 и #2000 да е в България...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Намерихме си нова идея за зареждане – "от въздуха"!

Tака монтирано не бяхме виждали зарядно устройство за електромобил. Изглежда удобно да се спуска отгоре кабела, вместо да се мотае по земята – хем да се цапа, хем да има повод да се спънеш...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна