Пътническите самолетни полети на ток все още са далеч от реалност, но за сметка на това се правят доста тестове и подобрения, които може потенциално да ускорят процеса.

Хубаво е, че все повече автопроизводители започнаха да разработват собствени идеи, с които да търсят решения за оптимизация на своите продукти в сферата на електрическата мобилност.

През 90-те имах колега, който караше стар VW Golf I от 1978-ма. На двайсетина години, голфчето все още пърхаше прилично и една реплика на моя колега се е запазила в съзнанието ми – "Мога да го разглобя и сглобя с по един ключ 10, 13 и 17".

На 28 май около летище в щата Вашингтон е направен успешен демо полет с електрически самолет. Машината е известният Caravan 208B на Cessna, но задвижван с електрическа тягова система от американската компания magniX.

Едното продължава да изпреварва с много другото – зарядните станции и някои техни компоненти са тествани и готови за много мощно зареждане, но електромобилните батерии все още не поддържат такива силни натоварвания.

Мускетарят на Tesla успя да направи неща, които друг не е правил. Едно от тях беше, да нарече една обикновена на вид сграда – Гигафабрика. И ето ти ново (световно) нарицателно. Има и други големи компании, които имат и правят големи фабрики за батерии, но никой досега не се сети да използва силата на имената или думите, за да увеличи мащаба на дейността си отвъд реалния.

Още блогове ...

Най-нови теми от форума