В този блог: Всячески прикривана технология предлага невъобразимо количество енергия.

Колите обикновено си ги зареждаме веднъж на 3-4, но дена. Един американски електрохимик обаче твърди, че има технология, с която батериите да издържат по 3-4 години...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Електрическата мобилност привлича все повече азиатски технологични компании.

Foxconn Technology Group, производителят на iPhone, инвестира над $811 милиона в разработка и производство на електромобили в китайска провинция. Ето че Гигафабриката на Tesla предизвиква все повече инвеститорски интерес към електромобилите в световен мащаб. Или е нещо друго?...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Point One S е изящна соларна станция за електромобили с форма на крило.

За разлика от бензиностанциите зарядните за електромобили могат да са много по-вдъхновяващи. Поне така изглежда изработената от EIGHT соларна станция пред футуристичния BMW Welt в Мюнхен – първата Point One S соларна чудесия на баварската компания...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: ADAC тества разрязване на BMW i3 в симулиран инцидент.

Сега сме на тема умствено изживяване на предстоящо ни BMW i3 шофиране, в което няма място за инциденти, но такива се случват по пътищата и затова е добре да се знае как ще се справят аварийните служби след тежки ситуации с карбоновата структура на електромобила. А както се вижда от видеото, ще се справят...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: На 4 септември 2014 компанията обяви официално, че е избрала Невада за място на новата Гигафабрика.

На сайта на Tesla рядко има прес съобщения и последното е от 4 септември, 2014. В него се казва, че ИД на Tesla Елон Мъск и губернаторът на Невада Браян Сандовал "обявиха днес, че Невада е избрана за официално място за Гигафабриката на Tesla"...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Комбинация от соларни панели по покривите на домовете, батерии и електро коли заплашва електрическите централи.

Увеличаващият се брой домове със соларни инсталации на покривите, поевтиняващите електрически коли и подобряващите се технологии при батериите в световен мащаб могат да направят големите електроцентрали излишни след 10-20 години, според пазарни анализатори от UBS...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: От зарядна станция минаваме на "зарядна спирка".

Точно се прибирам вчера от морето и малко след влизане в София се оказах зад едно от онези возила, които синът ми нарича "Магибус". Става дума за един от вече тотално изтрещелите, разнебитени, клатушкащи се, пушещи и издаващи разбиващ сетивата грохот, дълги оранжеви дизелови автобуси, които се движат на магия. Оттам и "Магибус". Но има и други возила – електрически, при това различни от нашия електробус, който се движи по линията на тролей 11 и се зарежда на двете крайни спирки...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Още блогове ...