В този блог: Първият електрически самолет на Airbus развива 250 км/ч, лети тихо и без вибрации.

Този малък самолет на снимката се казва E-FAN. Не е първият електрическия самолет, но е началото на една нова ера за гиганта Airbus. Това е първият експериментален електрически самолет на компанията, чиято цел с навлизане в света на електро технологиите, е да започне да намалява огромните количества вредни емисии от пътническите полети...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Трудно е, но не трябва да се отказваме – на електромобилите е нужна силна подкрепа и постоянно подобрение на технологиите.

И за това се работи – един пример е сключеният на 21 май между Renault Group и LG Chem меморандум за разработка на следващо поколение батерии за електромобили с по-голям пробег. В документа не се споменават точни параметри за увеличаването на пробега и по-добре да не се поставят ограничения. От коментари по мрежата все пак става ясно, че следващата цел е пробег от 300 км...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Ето защо са нужни мини смарт грид системи за зареждане на много електромобили едновременно.

Нещата около общественото зареждане се менят постоянно. В един от предишните блогове темата беше около изказване от BMW, че публичните зарядни станции не са чак толкова важни. Може да си променят мнението и аз въобще не отричам обществените зарядни по градските улици. Можем обаче да работим и за един друг вариант на обществено зареждане – пред офиса. И ето поредното развитие в тази посока – charge@work...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Tesla Motors действа по нови бързи зарядни, дето да се справят с повече електромобили наведнъж.

"ОК, ама кажи ми какво правим като станат повече електромобилите? Дори и на бърза зарядна ще има да си чакаш!" Този въпрос не е като да не го виждам от време в коментари под блогове в eCars.bg. Има си резон, защото засега дори бързото зареждане си взима половин час. И като са малко станциите, а много колите, ей ти потенциална беля...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: И тази връзка е подсигурена – Telefonica е сключила договор с Tesla Motors да предоставя Machine-To-Machine (M2M) свързаност за Tesla Model S в Европа.

Досега дори не бяхме чували за това M2M нещо, но ни хвана окото като информация, защото Model S си е компютър на колела. Ето сега за системата...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: С VW e-Golf регенерирането започва да става по-интересно.

Нямам търпение да подкарам e-Golf, дори си мисля как да мръднем до Берлин през март, когато VW ще прави много демо сесии. Електромобили вече не е като да не се намират от този клас и тип, обаче лопатките за контрол на регенеративното спиране зад волана на e-Golf ме привличат много...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Водород или ток, това е въпросът?

Тези дни едно число обикаля света – Toyota продаде 7 милиона хибрида. Цифра си е, хибриди и в България си се карат, хем че нали сме си в Европа, та дизелчето е по-тачена стока. Засега...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Още блогове ...