В Европа доминиращият стандарт за бързо зареждане вече е Combined Charging System (CCS 2), но първият бърз DC стандарт, отпреди повече от 10 години, беше японският CHAdeMO. С годините CHAdeMO асоциацията не изостави проекта заради новата силна конкуренция, а точно обратното – продължава да го развива, защото този стандарт доминира в Китай и Япония (и в огромна степен в световен мащаб).

MAHLE е един от старите доставчици на компоненти за двигатели с вътрешно горене за авто индустрията. Но компанията вече е навлязла и в електрическата мобилност и продължава с нов център за тестове и симулации на електромобилни батерии.

Hyundai Motor Group обяви разработването на „технология за адаптиране на производителността", която позволява персонализиране на основните функции на електромобила чрез приложение за смартфон.

Един поглед назад показва колко брутално скъпи са били батериите през 2010 г. Сегашните цени и технологии са резултат от значителни оптимизации само за този малък период от време, но се базират на солидно количество разработки и новаторски технически решения от миналото.

Съвсем скоро предстои TomTom да актуализира списъка със зарядни станции и данните за тях. Данните идват от eCars, по договора между двете компании, и ще бъдат вграждани директно в навигациите на електромобилите. Това важи за автопроизводителите, с които TomTom работи.

В този блог: Корейската компания SK Innovation продължава да засилва присъствието си в Европа с обявения в началото на миналия месец строеж на втора фабрика за батерийни клетки в Унгария.

Още блогове ...

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения