Според Хаузер 75-80 процента от купувачите на Karma ще искат и получат EV Connect базова инсталация, която струва $1,495. Останалите 20-25 процента ще бъдат хора, които ще имат нужда от втора или в необикновени географски ситуации ще се налага неизбежно да плащат повече. Тъй като купувачите на Karma така или иначе са готови да платят най-малко $95,000 за самата кола, този допълнителен разход определено е доста приемлив спрямо цената на колата, а EV Connect иска да направи EVSE инсталацията и процеса по узаконяване максимално лесен. Последното обикновено не е особено трудно, но Хаузер казва, че не всеки подизпълнител действа правилно. Тези неща трябва да се отработят добре, дори само заради едното подсигуряване, казва още Хаузер, добавяйки, че "не е само въпрос на окабеляване."
EV Connect иска също така да направи процеса бърз. Хаузер казва, че средно за инспектиране на обект, получаване на разрешително и инсталиране на зарядните са необходими 14-21 дена, но целта на EV Connect е това да става за по-малко от 14 дни. Процесът ще се ускорява, ако клиентите избират одобрената от Fisker Lear EVSE, но всеки е свободен да избере различно устройство. Хаузер казва, че EV Connect вече е инсталирала някои EVSE в частни домове и сега води разговори с нова вълна клиенти, но точният брой на инсталациите не се споменава.
[От: Autoblog Green, EV Connect]