Всичко това се случва, за да се отстъпи място на разработвания и тестван с години луксозен електрически седан Model S, който Tesla трябва да пусне на пазара през следващата година. Но как да останеш само с един модел? И то при положение, че си такава лъскава нова авто компания...
Явно няма как и собственикът на Tesla, Елон Мъск, е осъзнал това с прясното изявление, че трето поколение Roadster, след 2.0 и 2.5 (който между впрочем ускорява от 0-100 км за 3.7 сек), ще бъде пуснато на пазара през 2014 г. Е, като познаваме търговските трикове на съвременните мениджъри, има вероятност и да става за добре прикрит и планиран PR, "когато му дойде времето".
Първите две поколения на модела се изработваха върху голи Lotus шасита, но сега нещата стават още по-интересни (макар и не за Lotus, която вече няма да е част от схемата), защото новият модел ще бъде разработен изцяло в рамките на Tesla и ще бъде базиран на скъсена Model S платформа, която ще се използва и за други проекти като BlueStar или както Мъск казва "коли като 3-та серия"
Колкото до другите модели на марката, след очаквания следващата година Model S на пазара трябва а излезе и Model X, който Tesla обеща да покаже през декември, а по-късно има планове и за Model S кабрио.
Падате ли си?
eCars.bg