На този етап се случва това, че след лакиране, SmartCarts автоматични колички, следващи магнитни ленти на пода, пренасят Model S до халето за сглобяване. По пътя, роботи позиционират панорамния покрив с помощта на 3D камери с висока резолюция. И докато количките продължават напред, колата получава седалки, централна конзола и арматурно табло. След това идва ред на задвижващата система и батерията и след добавяне на "дреболии" като джанти/гуми, лайсни и емблеми, идва време за първо запалване стартиране на колата.
Преди да напусне фабриката всеки Model S минава през интензивни тестове за проверка на качеството на уникална финална тестова платформа с под от супер бамбук и светодиодно осветление. Служители проверяват всяка кола за недостатъци по всички детайли на купето. След това Model S влиза в първия в автоиндустрията изцяло стъклен воден резервоар, където 360 неподвижни дюзи пръскат вода, за да бъде проверено купето за течове. Върху всеки Model S се изсипват над 5,500 литра вода, но тя не се пилее – събира се и минава отново през дюзите, за пестене на ценни водни ресурси.
Обикновено готовите коли се тестват на пистите, с които всеки автопроизводител разполага. В Tesla, обаче, имат и още една възможност – колите им са електрически и могат да се тестват в затворени пространства – колко удобно ...
Това беше точната дума, която ни трябва в момента, защото продължаваме с вътрешното удобство. Част от него винаги е конзолата между предните седалки, където за изобилието от технически играчки и джаджи, които носим по джобове и чанти в наши дни, винаги ни е нужно повече пространство.
OPPORTUNITY CONSOLE
Tesla събира интензивно мнения от своите бъдещи клиенти за Model S и едно от дискутираните неща е каква да бъде конфигурацията на конзолата между предните седалки. Там слагаме портмонета, кафета, бележки, телефони, чанти, аксесоари и какво ли още не и първоначално в Tesla решили да оставят пространството отворено, за да може да там да се слагат всякакви неща. В блога на компанията обаче се казва, че доста хора задават конкретни въпроси за това дали ще има място за мобилен телефон и въобще дали конзолата ще има различни отделения. Това провокира компанията да направи Model Sточно както го искаме (или поне така че да пасва на желанията на повечето хора) и по този повод централната конзола получава специалното име {tooltip}OPPORTUNITY CONSOLE{end-link}Конзола на възможностите{end-tooltip}, с идея за конфигурация пасваща на повечето заявки.Точно след старта на първите доставки на 22 юни или иначе казано по време на предстоящия уикенд, Tesla ще представи първите варианти на конзолата за коментари. Те ще бъдат монтиране в различни коли, като целта е да се съберат мненията на първите клиенти, директно или във форума на Tesla Motors Club.
Не сме там, намя да караме, но 100% ще следим форума и ще си кажем мнението. Колко му е – всеки може да драсне два реда .
Хайде по линията, за последно...
[От: Tesla Motors blog]