Sidebar

21
Сря, Авг
0 Нови блога

Tesla Model 3 изключване високоволтова батерия

Преди 1 година 3 месеца #4053 от IvoAtanasov
При възможност първо трябва да се разкачи 12 волтотава батерия под предния капак

След това да се разкачи (среже) буксата за високоволтовата батерия.

В случай, че не може да се отвори преденият капак, от Tesla са предвидили втора букса за разкачване на високоволтовата батерия.


Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4054 от sorcererals
Онзи ден четох статия за Тесла 3 от някакви, които се занимават с разглобяване на нови автомобили и след това ги оценяват като качество на изработка, материали, електроника и т.н. Та в общи линии статията беше, че Тесла са светлинни години пред всички по отношение на електрониката и управлението, но чисто конструктивно имат да догонват много. Коментара беше, че това може да се избегне, ако наемат външна фирма с опит в тази дейност, а не разчитат само на собствени разработчици.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4055 от IvoAtanasov
Няма да наемат чужда фирма, поне в близкото бъдеще. Както в Space X така и в Tesla на първо място е всички процеси да са събрани на едно място. Доказаха, че този начин работи при Space X заради това го прилагат и в Tesla. Все пак говорим за производител на автомобили от 10 години! Няма как всичко да е перфектно.
Да се върнем на темата за безопасността.
Засега Tesla са единствените производители които мислят за външен достъп (тоест лесно достъпен за пожарникарите ) за изключване на високоволтовата батерия. При всички останали производители буксата е позиционирана във купето.

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум