Sidebar

11
Пон, Ное
10 Нови блога

Peugeot 3008 Hybrid4

Преди 3 години 11 месеца #2126 от stealthhack
Peugeot 3008 Hybrid4 е пусната от stealthhack
В тази тема ще пиша информация от първа ръка за този автомобил.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 години 11 месеца #2127 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot 3008 Hybrid4
Идеално, за такава кола определено ми се ще да разбера как се представя.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 години 4 месеца - Преди 3 години 4 месеца #2440 от stealthhack
Отговор от stealthhack по тема Peugeot 3008 Hybrid4
Днес докато си карах по северната тангента в София, се учудих от добрият разход на равен терен в предвид че колата е 2 тона без малко.
Установих че колата може да поддържа EV-Mode само в определени скорости и в зависимост от нивото на батерията, но предимно в диапазона 30-50км/ч.
При спускане и скорост над 70км/ч. максимална регенерация + моторна спирачка, под 70км/ч. дизелът се изгася и остава само регенерация до скорост около 5-7км/ч. след това спиране чрез дисковите спирачки.
Имам предположение че батерията на колата е разчертана за 20С(1,1kWh 5,5Ah) разряд, ограничено от контролера на хибридната система, също установих че най-ефективно за батерията са кратки но силни импулси(когато искаш да останеш в EV-mode) при ускорение до ниски скорости да кажем до 30км/ч. Предполагам стратегията на подаване на тяга може да се приложи и на хибридната система на Тойота.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 години 4 месеца #2441 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot 3008 Hybrid4
Определено супер прилично за колата наистина. Нещо друго интересно за споделяне намира ли ти се?

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 години 4 месеца #2442 от stealthhack
Отговор от stealthhack по тема Peugeot 3008 Hybrid4
Ето малко снимки.
Също колата има един недостатък, за разлика от тойотите(HSD) тук преходът от ток --> дизел не е много рафиниран, в смисъл усеща се когато зацепва съединителя, хубавото е че скоростната кутия на дизела е ръчна(пилотирана) и е с 1 феродов диск(не е Dual Clutch).
goo.gl/photos/bQ8svZ9fpt91qqCM6
Следните потребители изказаха благодарности: firesword

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум