Sidebar

18
Пон, Фев
2 Нови блога

Новости при регистрацията на електромобили с удължен пробег

Преди 1 седмица 2 дни - Преди 1 седмица 2 дни #5241 от Mario62
Кажи му на търговеца, че е бъгав по цялата глава! Колата е супер преосигурена (Over engineered). В Generous Auto нямат проблем с поддръжката, стига ти да нямаш проблем с цените им. Всепак са "официален" а не гаражен сервиз. Но колата просто няма нужда от поддръжла като Фиат или Ауди. Съжалявам, че ги слагам заедно, но е истина. Фиата частите му са консуматив, а Аудитата станаха мис каприз. Не съм чул или чел някой да се е оплакал от Амперата. Има 3 бъга безобидни, описани са по-нагоре и с това се изчерпват недостатъците. Препоръчвам ти я горещо! Стига да не е имала щета по батерията, просто няма с какво да те изненада. Моята е купена нова от тук, но и внесените на старо за които знам са си супер. Само един колега от Пловдив беше брадясал с батерията, точно защото не му признаха гаранцията заради скрита от продавача щета, но мисля, че се е оправил с части от батерия на старо. (това само съм го чувал през трета ръка... Ако чете тук да разкаже!).

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 2 дни #5242 от Mario62
Кажи му на търговеца, че е бъгав по цялата глава! Колата е супер преусигорена (Over engineered). В Generous Auto нямат проблем с поддръжката, стига ти да нямаш проблем с цените им. Всепак са "официален" а не гаражен сервиз. Но колата просто няма нужда от поддръжла като Фиат или Ауди. Съжалявам, че ги слагам заедно, но е истина. Фиата частите му са консуматив, а Аудитата станаха мис каприз. Не съм чул или чел някой да се е оплакал от Амперата. Има 3 бъга безобидни, описани са по-нагоре и с това се изчерпват недостатъците. Препоръчвам ти я горещо! Стига да не е имала щета по батерията, просто няма с какво да те изненада. Моята е купена нова от тук, но и внесените на старо за които знам са си супер. Само един колега от Пловдив беше брадясал с батерията, точно защото не му признаха гаранцията заради скрита от продавача щета, но мисля, че се е оправил с части от батерия на старо. (това само съм го чувал през трета ръка... Ако чете тук да разкаже!).

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 2 дни #5243 от murry
Тоя търговец е получил информацията си по канала ЕЖК (Една Жена Каза).

Както колегата каза волта/амперата са over-engineered автомобили. Същия размер капацитет батерия ползват в VW e-up. Там са оставили запис от по 1kWh в двата края, при Волта е поне 3kWh в двата края. Батерията дори при зареждане на 3.3kWh й пускат охлаждането, за да не се натоварва. Не съм чул за батерия с паднал рейндж все още, а вече има бройки в щатите на по над 200,000 километра на ток (и разбира се има бройки на по 600,000 км общо бензин и ток).

Волта е базова кола на популярен автомобилен модел (Шевролет Круз) с изключително консервативно и сигурно направен драйвтрейн.

Колата е муцка ако искаш да имаш една кола и ти се кара на ток, а в същото време и да тръгнеш до Русе не го мислиш каква ще ти е зарядната стратегия.

И да, Дженеръс Ауто ги разбират доста. Цените не ми е правило впечатление до момента да са сериозни (но преди това карах Lexus, където под 200лв не съм оставял на влизане в сервиз за обслужване). До момента единствено Дженеръс са ми оправяло казанчето за течността за чистачки, понеже се беше спукало от камъче - за 35 лева го оправиха и прегледаха окачването, щото ми беше интересно в какво състояние е. Като за автомобилен дилър сервиза им е евтин.

Един камион ми отнесе пасажерското огледало. Понеже изпуснах срока за каското трябваше да си го купя аз огледалото - $125 от щатите (дойде на 300лв тук с мито и комисионна на куриерската фирма) оригинално от General Motors. Да, дойде за един месец, но 300лв за ново ел огледало с подгряване, моторчета за настройване и мигач е доста впечатляваща цена.

Дженеръс го боядисаха и монтираха за 60 лева - така че дори за ламарините и т.н. са достъпни.

Сега си поръчах още един ключ да имам - $25, пак от General Motors. Това е ключ за безконтактно палене - и е по-малко от 50лв.

Имат поне едно 15-на коли, за които се грижат в София, така че не е като да нямат опит.

Колата е супер - взимай и не го мисли.

Виж и внесените в България - при все, че немските и те са внесени от щатите няма значение от къде ги взимаш точно. Пича, който ги продава в София до ЕСТЕ (моя е от него) взима качествени и безпроблемни бройки.
Следните потребители изказаха благодарности: Mario62

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 2 дни #5244 от iceniko
Темата се разгорещи и се включвам и аз... тъй като последния път като коментирах за една Ампера/Волт ли беше вече не помня.... преди година един съфорумец я взе за жена му, аз бях изключително нерешителен и несигурен тогава а и нямах финансовата възможност.

Напоследък сериозно съм ги загледал, има няколко обяви в БГ и повече в западна Европа (най-вече холандските). Споделяйте мнения, много ми е интересно да чета, надъхвам се още повече! :)

Чел съм много, с регистрацията - каквото стане, макар че и аз разбрах че може да се регистрира като електромобил или ако не може, то поне да не бъде с пълния данък/разходи като за ДВГ. За предимног градско предвижване в София, до 30-40км на ден и при положение че има собствен (или близко) гараж/паркомясто с контакт... колата направо изглежда приказка. Редки но необходими пътувания на дълги разстояния не би били проблем и притеснение нито за притежателя, нито за околните често ползващи/возещи се.

Продължавайте темата в същия дух, да чуем още мнения! Имайте също така предвид че Волта има по-ниски нива на оборудване спрямо Ампера в Европа. Липсват парктроник и камера за задно виждане, които при Ампера ги има по принцип, до сега не съм виждал ниво на оборудване което да ги няма!

Цени - всякакви... от 17-18 та чак до 50к лв. Зависи от марка, модел, година, пробег... ;) Нека разговора продължи!

Ако регистрацията вече е направена от други собственици в София на Ампера/Волт - за останалите от нас, които се опитват да се включат сега не би трябвало да е проблем!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 2 дни #5245 от iceniko
Темата се разгорещи и се включвам и аз... тъй като последния път като коментирах за една Ампера/Волт ли беше вече не помня.... преди година един съфорумец я взе за жена му, аз бях изключително нерешителен и несигурен тогава а и нямах финансовата възможност.

Напоследък сериозно съм ги загледал, има няколко обяви в БГ и повече в западна Европа (най-вече холандските). Споделяйте мнения, много ми е интересно да чета, надъхвам се още повече! :)

Чел съм много, с регистрацията - каквото стане, макар че и аз разбрах че може да се регистрира като електромобил или ако не може, то поне да не бъде с пълния данък/разходи като за ДВГ. За предимног градско предвижване в София, до 30-40км на ден и при положение че има собствен (или близко) гараж/паркомясто с контакт... колата направо изглежда приказка. Редки но необходими пътувания на дълги разстояния не би били проблем и притеснение нито за притежателя, нито за околните често ползващи/возещи се.

Продължавайте темата в същия дух, да чуем още мнения! Имайте също така предвид че Волта има по-ниски нива на оборудване спрямо Ампера в Европа. Липсват парктроник и камера за задно виждане, които при Ампера ги има по принцип, до сега не съм виждал ниво на оборудване което да ги няма!

Цени - всякакви... от 17-18 та чак до 50к лв. Зависи от марка, модел, година, пробег... ;) Нека разговора продължи!

Ако регистрацията вече е направена от други собственици в София на Ампера/Волт - за останалите от нас, които се опитват да се включат сега не би трябвало да е проблем!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 1 ден #5251 от earendil
Ами карам я от 6 години в БГ :), Освен 1-2 безобидни софтуерни бъгчета - нищо.. само караш.

Смених скоро тампони на амортисьорите.. в неофициален сервиз на приятел за 60 лв двата :).. това й е от 6 години блъскане по БГ пътища (не пазя много много :)).
Може би догодина ще я продам, за да си вкарам от щатите новия волт.. но може и да не я продам а да я предам нататък на майка ми , че хия не обича да дава пари за гориво :) :)

Скоро ще се пробвам в КАТ Бургас да я пререгистрирам като електричка, но ми се иска да консолидираме наличната информация в подрепа на това.. примерно една гуугъл докс папка с копия на талони,, удостоверения и пр (ест. може да си заличите личните данни), Някакво писмопрепоръка от министъра и т.н.

Поздрави
Следните потребители изказаха благодарности: Mario62, peposhi, murry

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 дни 18 часа - Преди 5 дни 18 часа #5254 от hibel
Здравейте,
така и никой не ми изпрати талона си , на който пише мечтания "електродвигател" ………и ....за съжаление, резултатите от срещи, мейли, телефонни разговори с всички по веригата за регистриране, вкл. и зам. министър Ангелов НЕ са добри. Говорят се от общи приказки до пълни небивалици. И на никой не му се запрятат ръкави.

Та ако питате мен …. решавайте си проблема по отделно , предимно по "втория начин", и все така......егоизмът да е нашият морален компас….за душевен комфорт! Не се сърдете , но така на парче няма да стане нищо. Много сте отзивчиви на коментари , и когато дойде момента да се действа ….до там.
Ако пък реша да помоля някой с успешна регистрация да регистрира и моята и след това да ми я прехвърли…..съвсем ще ви изгубя. Нали така?!
А аз ...ако ме пита някой дали да си купи такава кола и лесно ли ще я регистрира като електричка, ще кажа НЕ!

В скапаната ни треторазрядна държава, хем никой не мисли за замърсяването , хем няма субсидии или облекчения за закупуване на такива коли , хем не се поставят зарядни станции, хем всеки път да откриваме топлата вода, а като не сме и единни...... с една дума... …..българска работа. Изгубих желание и сили да се боря, то не се вижда смисъл в нищо.
Хайде със здраве !!!
……….и да знаете : Карате хибриди, а не електрически !!!
Следните потребители изказаха благодарности: Zer0C001

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 дни 17 часа #5255 от antibug
Не си прав и с това отношение не се чуди че са ти отказали. Въпреки опита да обидиш всички във форума не е вярно че ще ти откажем да помогнем с регистрацията. Заповядай да я регистрираме в Плевен и ще съдействам. Но да си дам талона на непознат няма как да не се замисля. Те хората ЕГН не дават да си казваш вече пък камоли целия талон.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 дни 17 часа #5256 от hibel
Ето ми номера....когато е удобно може да ми звъннеш. 0888321356

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 дни 17 часа #5257 от murry
Здравей,

според мен няма много активност, защото накрая се стига до усмотрението на контретните служители на смяна в КАТ. Зависи дали са на кеф, дали ги кефиш и т.н.... поради това, че категорията "електромобил с удължен пробег" го няма според КАТ е въпрос някой да рискува, за да го впише като електромобил.

Лично моя Волт е регистриран като "Бензин/електричество". Не е като електричка. И лично при мен от Общината изкараха стикер за зона. Но също така имат и правото да не изкарат... сива зона.

Ако моя талон може да бъде полезен ще го снимам с удоволствие и лекота - но моята не е регистрирана като електричка.

Преди да плюем тотално в България - автомобилите като Волт и BMW i3 имат този проблем по целия свят - включително в щатите на много места се приемат като хибридни автомобили (казвам, понеже следя една голяма щатска Волт група). И там много хора си плащат данъците като за бензинова кола и нямат достъп до car pool-а на доста места.

Extended range автомобилите на пазара са 3-4 модела все пак - трудно е навсякъде да са уредени.
Следните потребители изказаха благодарности: Zer0C001

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 дни 12 часа #5259 от Zer0C001
Видях темата, прочетох и се зарадвах че се работи по-въпроса единствения практичен модел електромобил за живеещите извън Драгалевци , Волт/Ампера , да бъде припознат и документално като електромобил, с което да си оправдае поне малко цената. Уви явно няма да стане.
Според мен си е прав hibel и за тона и за отношението след безрезултатната среща със зам. министър ( предишните постове си бяха съвсем учтиви ) , а личните данни в талона се крият толкова лесно : www.ecars.bg/forum/Opel-Ampera/132-moyata-ampera?start=160#3656 - 10 минути с Paint.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 дни 12 часа #5260 от hibel
Бях груб в коментара ,така е , изнервиха ме до крайност. Когато ми предложиха да си махна ДВГ-то за нов Технотест и после пак да си го монтирам ..... просто не е за вярване!
Взимам си думите на зад , човек с опит от тук пишещите пое ангажимент да помогне. Ако всичко е наред ще споделя.
Ще ви държа в течение.
Следните потребители изказаха благодарности: mumojem

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум