Sidebar

22
Пон, Юли
2 Нови блога
× Мда, не всичко е електромобили. Ако не намираш подходяща категория за темата, която искаш да пуснеш, току що я намери :)

Защо никой не вмества и бюджетните електрички?!

Преди 8 месеца 2 седмици #4640 от roadhelp.bg
Защо никой не вмества нискобюджетните електроавтомобили ?! Има много евтини електрички, които освен че заслужават поглед, са качествени, доста от тях имат пробега и на повечето най-''евтини'' скъпи за мен стандартни електроавтомобили на ''големите'' марки. Ако в Бг се докара такъв пазар, смятам че ще бъде добре оценен, да не говорим, че като искат да се развива пазар на авточасти, пак ще може, тъй като все пак нискобюджетните електрички си имат минуси от към износване, но пак могат да се вместят в джоба на стандартнобеден българин... Могат да се направят и различни сервизи с модификации на батерии които да се продавта и т.н. просто безрой идеи съсредоточени в евтиния пазар, от който всъщност могат да се изкарат много пари.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4641 от PETROV
невмества?
какво имаш предвид?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4642 от roadhelp.bg
Ъм... Сериозно ли ?! о.О
Из тълковен и синонимен речник...:
Тълковен речник
вместваш, несв. и вместя, св.; какво. Поставям, побирам; вмъквам. Струва ми се, че не можеш го вмести тук. – вмествам се/вместя се. Побирам се, вмъквам се в ограничено или определено място, време. Колко души можем да се вместим в тая стая• Ще успееш ли да се вместиш в рамките на десет минути?
• същ. вместване, ср.


Синонимен речник
(гл.) помествам, намествам, поставям, поставям на място, давам място, вмъквам, турям, настанявам, нагласявам, установявам, нареждам
(гл.) побирам, събирам, обхващам, съдържам, включвам
Следните потребители изказаха благодарности: PETROV

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4643 от PETROV
НЕ се заяждам. Това предполагам е видно ...
и ако не си във форума от вчера, ще си разбрал, че тона тук не е такъв. Никой не се заяжда на ДРЕБНО.
Просто не те разбрах, какво имаш предвид?
Никой не ги внася? /не ги вмества на пазара?/
Никой не ги популяризира?
Никой не дава информация за тях?
Кои са тези автомобили?
и как ГЛАДНИЯ за ЕВТИНИ ЕЛЕКТРИЧКИ ПАЗАР не ги е "забелязъл"?
Е ако е така - ВМЕСТИ ГИ ВЪВ ФОРУМА - ИНФОРМИРАЙ НИ.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4645 от mumojem
Хм, да, и аз не разбрах какво имаш предвид под вмества (не какво значи вмества - това ясно). Но темата е пазар, та предполагам става дума за "внася".

Нискобюджетни... Това засега ми бие най-вече на коли от сорта на Reva или Aixam, пък и Think City (ако още може да се намери). ОК, i-MiEV, C-ZERO, iOn тройката също спадна на цени, пък и smart ED полека поевтинява. Все така са още в диапазона по-скоро над 20,000 лв.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици - Преди 8 месеца 2 седмици #4648 от ElectricCarMan
Защо аз не бих се вместил в бюджетна електричка?
Предимно защото в България не сме дорасли като култура на шофиране, никои нищо не зачита, никои нищо не спазва, разум нулев и според мен шофирането на бюджетна електричка в България е равносилно на самоубийство. Но основно за мен тези коли стават единствено за шофиране в затворен участък и при безопасно ниски скорости. Еквивалент са на това да се опитваш да караш количка за голф на обществените пътища. Иначе се разчита на късмета, че няма никой да те удари, защото дори при велосипедни скорости возещият се в бюджетна електричка ще лиже рани. Лично аз смятам, че от бюджетна гледна точка много по-голям шанс имат електро-преработките на ДВГ автомобили. Доказало се шаси + електромотор би било страхотна комбинация.

Дали разумен човек би се качил да кара това?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4649 от mumojem
За ревата не зная. Карам Twizy. Не е баят ленд ровър, но се смятам за разумен човек и както неведнъж съм писал във форума, грам не съм съгласен с "в България не сме дорасли като култура на шофиране, никои нищо не зачита, никои нищо не спазва, разум нулев и според мен шофирането на бюджетна електричка в България е равносилно на самоубийство". Карам спокойно, не са ми правили никога проблем, не се страхувам и вярвам, че сме далеч по-добре в България, въпреки че постоянно се самобичуваме казвайки колко сме зле :)

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4655 от ElectricCarMan
Две мнения, две крайности. Напълно приемам мнението ти, защото аз самия познавам достатъчно хора с това твърдение. Повечето правят по 6000км на година максимум. Но това не значи, че е вярно. Заставам зад мнението си, карам достатъчно много за да имам поне 10-тина ситуации на ден. По някога доста повече. Процент не мога да определя, но е голям процента хора които смятат, че са над останалите на пътя. Причини за ниската култура има, но е прекалено дълго за форумни писания.
Има и порция културни шофьори, това не го отричам. Като говоря за култура естествено имам предвид повечето хора, не всички. Но повечето карат като в Китай :), даже преди седмица и половина пак ми караха насреща по магистралата.

А колкото до twizzy, не съм сигурен, че влиза в сегмента бюджетни електрички с цените които държат за това което получаваш. Не бих се качил на twizzy обаче като за ежедневка:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4656 от ElectricCarMan
ec.europa.eu/eurostat/web/products-euros...inheritRedirect=true
ето малко аргумент за културата на шофиране!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4657 от mumojem
Идваме си на думата - че често е мазало по улиците спор няма. Но не е и като никой нищо да не зачита и спазва - да не слагаме розови или черни очила. Има нормално, има и простотия по улиците.

Туизито - идеята на примера беше в това, че е малко и компактно по-скоро. За бюджетно определено не е. Факт.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 2 седмици #4665 от murry
Кои са тия бюджетни електрички с пробега на "нормалните" електромобили?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 1 седмица #4728 от roadhelp.bg

PETROV писа: НЕ се заяждам. Това предполагам е видно ...
и ако не си във форума от вчера, ще си разбрал, че тона тук не е такъв. Никой не се заяжда на ДРЕБНО.
Просто не те разбрах, какво имаш предвид?
Никой не ги внася? /не ги вмества на пазара?/
Никой не ги популяризира?
Никой не дава информация за тях?
Кои са тези автомобили?
и как ГЛАДНИЯ за ЕВТИНИ ЕЛЕКТРИЧКИ ПАЗАР не ги е "забелязъл"?
Е ако е така - ВМЕСТИ ГИ ВЪВ ФОРУМА - ИНФОРМИРАЙ НИ.

mumojem писа: Хм, да, и аз не разбрах какво имаш предвид под вмества (не какво значи вмества - това ясно). Но темата е пазар, та предполагам става дума за "внася".

Нискобюджетни... Това засега ми бие най-вече на коли от сорта на Reva или Aixam, пък и Think City (ако още може да се намери). ОК, i-MiEV, C-ZERO, iOn тройката също спадна на цени, пък и smart ED полека поевтинява. Все така са още в диапазона по-скоро над 20,000 лв.


Долу горе всичко имам в предвид. Слабо лансиране, слабо търсене, никой не ги предлага ( почти, не всичко ), липса на информация за тях ( в бг предимно ), китайски, виетнамски, индийски нискобюджетни електрически автомобили.
Не бих казал, че като цяло имаме пазар на електрически автомобили.
Форума съществува от много време, забелязвам че никой не го интересува като че. А и бих малко по-малко. Но се чудя, защо като цяло се отбягва тази тема.

ElectricCarMan писа: Защо аз не бих се вместил в бюджетна електричка?
Предимно защото в България не сме дорасли като култура на шофиране, никои нищо не зачита, никои нищо не спазва, разум нулев и според мен шофирането на бюджетна електричка в България е равносилно на самоубийство. Но основно за мен тези коли стават единствено за шофиране в затворен участък и при безопасно ниски скорости. Еквивалент са на това да се опитваш да караш количка за голф на обществените пътища. Иначе се разчита на късмета, че няма никой да те удари, защото дори при велосипедни скорости возещият се в бюджетна електричка ще лиже рани. Лично аз смятам, че от бюджетна гледна точка много по-голям шанс имат електро-преработките на ДВГ автомобили. Доказало се шаси + електромотор би било страхотна комбинация.

Дали разумен човек би се качил да кара това?


За едно си прав. Липсата на култура у шофьорите.... Но в това число тогава, не трябва да има мотори, скутери, колела ?!
Количката за голф не е добър пример, при положение че масималната и скорост едва достига 35 км/ч и изминава 20 км...... Поне аз имах такава и това и беше максимума... Но беше идеална за шофиране през лятото във едно курортно селище.

Пак да добавя относно ненадейните удари, в това число би трябвало всички да спрем да си взимаме скутерчета, колела, триколки, ония малки мотофрези със 2 скорости които влачат ремарке с две седалки...., ами каруците на село ?! Лично аз много харесвам да се возя и карам каручка... Не бих я карал другаде освен в селото и на между селски пътища, да не забравяме че освен за циганите, тези превозни средства са най-евтиния и в доста случаи единствен транспорт за тях... Да не би да искаш да кажеш, че и те трябва да вървят подяволите.. ?!

Аз бих предпочел по-смотана количка ,евтина и да пестя средства за бъдещето на децата си, контрол на високо ниво за да няма малоумници - убийци с купени книжки по пътя.....

И да ТОЧНО РАЗУМЕН би се качил на това... Аз например..

Моя въпрос е: Дали неразумните, трябва да имат книжки и да застрашават живота на повечето разумни ?!

mumojem писа: За ревата не зная. Карам Twizy. Не е баят ленд ровър, но се смятам за разумен човек и както неведнъж съм писал във форума, грам не съм съгласен с "в България не сме дорасли като култура на шофиране, никои нищо не зачита, никои нищо не спазва, разум нулев и според мен шофирането на бюджетна електричка в България е равносилно на самоубийство". Карам спокойно, не са ми правили никога проблем, не се страхувам и вярвам, че сме далеч по-добре в България, въпреки че постоянно се самобичуваме казвайки колко сме зле :)


Оо не в случая е прав. Наистина е много зле, не случайно ние сме едни от водещите в класациите в този сектор. В хубавите неща не водим, но в лошите сме първи, както и в престъпността :D .

Наскоро бях свидетел, как един със една лада Нива завиваше наляво, на един светофар, беше зелено за него, колите които бяха за направо, дясно и тяхно наляво ( от гледна точка на неговото движение ), са спрели и си чакат светофара защото на тях им беше червено бяха на линиите, тоя с нивата реши да мине през коа, която беше спряла преди чертанието за спиране, т.е. реално той беше в насрещното :D .Мога само с картинка да го обясня, но ситуацията беше нелепа, нито караше бързо, беше с иназелено, но взе завоя за негово ляво през колата спряла в нейното с иплатно в случая за него това беше вече насрещо движение :D :D :D , размина се и на косъм с автобуса в съседната лиия, пак за него в насещно, бяха две платна, като цяло улицата е широкичка, от същия светофар и посоката на нивата минават и рейсове, има уширние за спирка..... А клко още нелепи неща ежедневно и опасни изпреварваняи и т.н. и т.н. и т.н., до безкрай.... Просто имам чувството че в момента 70 процента от участниците са с подарени или кпени книжки.....

ElectricCarMan писа: А колкото до twizzy, не съм сигурен, че влиза в сегмента бюджетни електрички с цените които държат за това което получаваш. Не бих се качил на twizzy обаче като за ежедневка:

По тая логика трябва човек да не си купува и Смарт и Мини купът, и корса и малък фор и ред други малки коли.....
Но знаеш ли като карам пътна помощ повечето зле катастрофирали автообили са ИМЕННо ''големи'', по-рядко малки. Да не говорим, че наблюдавах един автобояджия, повечето коли от катастрофи при него са именно от т.нар. нормални автомобили, които виждаме всеки ден по улицата. Повечето катастрофи които при мен попадат са по вина на младежи, хора без книжки, състезателчета ( от разновидни възрастови груби, и определено долу горе са наравно мброя на младежите и броя на дъртаците правеи са на гъзари ).......

Тоест сори майкъл, много автомобили има които не са безопастни.., както колелото, каруцата, мотор, скутер, колела с двигатели, мотофрези със ремарке, трактора изобщо не е безопасна машина, не сте виждали как се обръща при най-малката грешка. Тировете са абсоютно опасни и неконтрулируеми при най-малко отклонение, там не случайно място за грешки няма... В общи линии опасните превозни средства многократно са повече от ''безопасните''. И още нещо, най-често тия с най-безопасните коли причиняват жестоки катастрофи и треят хора, за това че са безопасни по някаква причина оцеляват, дори и колата има да е смачкана като лист хартия в юмрук.... Знам за много такива случаи.

Преди години имах едно евти оджипче... Един собственк ан хотел по морето, решил да се надруса с негов приятел и 2 курви и да се напият, бяха със одерна хуава скъпа кола. Карал е със около 200 км/ч по пътя между Равда и Несебър, една женица излизала от парко място на пътя в нейното си платно, не епресичала неговото платно, от хотеля в който аз бях с едно фиатче пунто 1999-та беше видях колата от близо и го помня всякаш беше вчера. Жената си е е била пак повтарям в нейното платно. В същия момент оня наближил нея и то е преди завой това нео забива се в нея и я влачи 500 МЕТРА! ПЕТСТОТИН ШИБАНИ МЕТРА, след което колата на жената се паркира в моя джип, на мен ми беше изкривен отпред само ролбара, другата кола е миала през тротоара ( а той там е доста висок около 30 сантиметра висок ), само се вижда как се еврязал и следи от ровенето на колата в поляната още 50 метра че и повече по-надолу.
Таа ... жената е починала на място, едно момче от хотела с рев се опитваше да я спаси, лекарите седяха и нищо... Оня педал седя и вика, цитирам '' Добре ве и аз ко да напраа''

Тааа безопасност ?! По-добре си помисли. Безопасната кола е скъпа, а масата народ, няма пари за безопасна хубава и модрена кола, за тва сега ще си плаща скъпите данъци, винетки, ГО и ще си мизерува кротко ( щото е и прост на всичкото отгоре ), богатите не им дреме на онаа работа и седят и те си плащат, вместо да помогнат, че не се сещат че един ден и те мжое да са бедни.

Вярно е, в големите градове, наистина преобладават повече хубави и модерни коли, не случайно като влезеш там се зачудваш дали българина изобщо е беден.... В този момент забравяме, че освен тези големи хубавиу областни градове има още стотици селца и малки градчета тънещи в мизерия.

По-добре безопасен път, път изпълнен с шофьори с глави на раменете им... ВЯРНО Е, всеки прави грешки! Но повечето катастрофи, които обслужвам, които видях при тоя автобояджия, и тези които съм видял без да исикам, не са от човешка грешка по невнимание, масата от тях са от синдрома ''аз си мисля че съм Бог''.



Таааа, да се върна на темата, та че какво им е лошото на евтините електрички. Тези съите производители им виждам често машинките из предприятия в Бг и трябва да ви кажа, че въпреки кратките наблюденяи, подпитах и хората, всички са очаровани от тях, здравички са, кучи марка.. Оплакват се предимо че возят твърдо. По предприятията преидмно размъкван и съм виждал от индийските и китайските електрически товарни камиончета с 2 места. Доста по наблюдения ги тормозят и вършат доста работа. Различни марки са, не ги знам. За това ги слагам под общ знаменател. Сигурно има и такива, които не су заслужават, но при положение, че би трябвало да са по-просто устроени следователно и по-лесни за 'доработвае' подсивлане на батери, смяна с п-добри батерии и т.н. Виждал съм в Индия същите като тези тук във въпросните предприятия които видях и съм карал за тях поръчки, масово ги карат и там, предимно товарните, гледам във алиекспрес на същия вид има и коли, не само товарни камиончета.

Учудвам се че, ужким искаме да караме икоомично, никой реално не търси баш икномичнич вариант. Като се сещама колк оразходи даваме по бараките си, то по-добре ако не готови да ги превърнем в електрички да му се невиди.

murry писа: Кои са тия бюджетни електрички с пробега на "нормалните" електромобили?

Няма такива, но не вярвам да няма начин да се увеличи, лично аз се сещам за много такива начини, да се удължи пробега :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 1 седмица - Преди 8 месеца 1 седмица #4729 от roadhelp.bg

ElectricCarMan писа: ec.europa.eu/eurostat/web/products-euros...inheritRedirect=true
ето малко аргумент за културата на шофиране!


Факт в последното десетилетие плюс в Европа намалява, при нас се увеличава..... Полицаи познати ми казват същото.

До всички: Извинявам се за големият брой правописни грешки, но ме мързи да поправям. Клавиатурата ми понякога ми прави номера, а като ми тече бързо мисълта не редактирам, а гледам до край да го напиша. Все пак вярвам, че се разбира :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 4 седмици #4802 от газаджията
В момента под икономичено се разбира стара кола да идва при мен, ако ме разбирате :D Или да минават на метан. Другите, които си обичат звука на мощния двигател идват да са уж по-екологични и ...икономични де (макар че не си признават за последното ).

Аз съм фен също на електричките и съм се запътил за BMWi модела, въпреки че ми е малко женски, другия вариант за който си мисля е употребявана тесла. Евтините е-колички са хубави..., н оимат един минус, не са особено комфортни, за това аз например не искам, имам хубава кола среден клас, сравнително луксозна, близкото по цена до нея е BMW, което ми харесва долу горе и втора ръка по-стар модел Тесла, ми е вариант. Наскоро ми казаха за една китайска кола сравнително луксозна и с ниска цена, честно казано не съм видял за какво иде реч, но за по-голяма цифра от 20 000 има доста ел.коли, които предпочитам пред тези. Инак ако бях насочен към нисък клас автомобили, бих си взел ефтинджос и аз, до 15 000, ако може и по-евтин :D Но пък има и друго, за същите пари мога да си конвертирам любимото старо MBW :3

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 4 седмици #4803 от газаджията

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 3 седмици #4834 от Димитър
Накратко ....всичко което се продава в момента( ел скутери, ел велосипеди, китайски триколки, китайски ел автомобили с две или три седалки ) не говоря за сериозни ел автомобили. ПРОБЛЕМЪТ идва след 2 години експлоатация или по рано .....батерията заминава и ...трябва да купиш друга за цена ориентировъчно следната:
1. за пакет 36 в 12 амперчаса 140 лв. (гелова)
2 за пакет 48 в 33 ам 800 лв. (гелова)
3. за пакет литий йон 12 ам 600 лв.
иииии след 2 год пак така...не си заслужава парите.
По добре е да се направи пакет от литий феро полимер за съответния волтаж и ампераж (цилиндрични батерии) и няма да имате проблеми 8 - 10 години.
Казвам го от опит с моето Рено Туизи за една година не е мръднала батерията.
За китайските скутери с литий йонни батерии едната група в пакета батерии се скапва заради лош БМС това ми е наблюденито и повярвайте ми е вярна статистика. При повече време ще опитам да обясня какво да се направи с проблемна батерия за да удължите живота и!!!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 3 седмици #4846 от газаджията

Димитър писа: Накратко ....всичко което се продава в момента( ел скутери, ел велосипеди, китайски триколки, китайски ел автомобили с две или три седалки ) не говоря за сериозни ел автомобили. ПРОБЛЕМЪТ идва след 2 години експлоатация или по рано .....батерията заминава и ...трябва да купиш друга за цена ориентировъчно следната:
1. за пакет 36 в 12 амперчаса 140 лв. (гелова)
2 за пакет 48 в 33 ам 800 лв. (гелова)
3. за пакет литий йон 12 ам 600 лв.
иииии след 2 год пак така...не си заслужава парите.
По добре е да се направи пакет от литий феро полимер за съответния волтаж и ампераж (цилиндрични батерии) и няма да имате проблеми 8 - 10 години.
Казвам го от опит с моето Рено Туизи за една година не е мръднала батерията.
За китайските скутери с литий йонни батерии едната група в пакета батерии се скапва заради лош БМС това ми е наблюденито и повярвайте ми е вярна статистика. При повече време ще опитам да обясня какво да се направи с проблемна батерия за да удължите живота и!!!


Вие замисляте ли се изобщо какви ги говорите ?! ... Дори и на две години да дам 800 лВ. Я ПОМИСЛИ какъв рахзод правя за ЕДНА година ?! В момента за да отивам на работа, сметни по 10 лв на ден ( с автобус ми е 14 лв ), 20 работни дни средно по 10 лв на ден, колко прави, точно така 200 лв. на месец за гориво. ( транспортната фирма притежаваща единствените автобуси по линията ми не предлагат карта по-евтина от 70 лв. месечно ) Така, 12 месеца по 200 лв. = 2400 лв. ГОДИШНО за гориво ( като не вписвам другите ходения извън работа ); така, с карта за автобус разхода е = 840 лв годишно...... Та какъв ми е проблема да дам 800, дори 1500 лв за ДВЕ ГОДИНИ ?! А някой смята ли разходите, скъп данък ( моя е е 135 лв, тази година ще стигне 200 ), винетка, гражданска и поддръжка на старата кола ?!. Аз почти не пътувам извън Пловдив...

Кактои да го погледнеш ПАК е по-евтино за тези с по-малко пари. Няма да е евтино за тези, които употребяват колите си веднъж дваж месечно само...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 3 седмици - Преди 7 месеца 3 седмици #4847 от газаджията

Димитър писа: Накратко ....всичко което се продава в момента( ел скутери, ел велосипеди, китайски триколки, китайски ел автомобили с две или три седалки ) не говоря за сериозни ел автомобили. ПРОБЛЕМЪТ идва след 2 години експлоатация или по рано .....батерията заминава и ...трябва да купиш друга за цена ориентировъчно следната:
1. за пакет 36 в 12 амперчаса 140 лв. (гелова)
2 за пакет 48 в 33 ам 800 лв. (гелова)
3. за пакет литий йон 12 ам 600 лв.
иииии след 2 год пак така...не си заслужава парите.
По добре е да се направи пакет от литий феро полимер за съответния волтаж и ампераж (цилиндрични батерии) и няма да имате проблеми 8 - 10 години.
Казвам го от опит с моето Рено Туизи за една година не е мръднала батерията.
За китайските скутери с литий йонни батерии едната група в пакета батерии се скапва заради лош БМС това ми е наблюденито и повярвайте ми е вярна статистика. При повече време ще опитам да обясня какво да се направи с проблемна батерия за да удължите живота и!!!


! ... Дори и на две години да дам 800 лВ. Я ПОМИСЛИ какъв рахзод правя за ЕДНА година ?! В момента за да отивам на работа, сметни по 10 лв на ден ( с автобус мсля е 14 лв на човек общо, защото и детето на училище и жената на работа ), 20 работни дни средно по 10 лв на ден, колко прави, точно така 200 лв. на месец за гориво. ( карта към едната фирма около 40 лв, за другата 30 лв. ) Така, 12 месеца по 200 лв. = 2400 лв. ГОДИШНО за гориво ( като не вписвам другите ходения извън работа ); така, с карта за автобус разхода е = 840 лв годишно...... Та какъв ми е проблема да дам 800, дори 1500 лв за ДВЕ ГОДИНИ ?! А някой смята ли разходите, скъп данък ( моя е е 135 лв, тази година ще стигне 200 ), винетка, гражданска и поддръжка на старата кола ?!. Аз почти не пътувам извън Пловдив...
Искам да отбележа ЧЕ НЕ СЕ ОПЛАКВАМ, а искам да отбележа просто, че разхода за батерия на всеки две години, не може да се сравни посмъртно с този за 1 дори.... Много хора има на които точно това ще им е изгодно, дори ако картата за рейс е 40-50 лв. ). Ще си имат предимството да си тръгнат или отиват някъде когати искат, ще си зареждат колата. Не етрудно да се направи и инверторна соларна система със допълнителна генерация от мини ветрогенератор които да зареждат само колата, ако на някой му се иска да осести още... и то с ЕВТИНИ долни китайски клетки от тия слабичките. ( Аз мога да си направя, има успешно функционираща система в една каравана от мен )
Кактои да го погледнеш ПАК е по-евтино за тези с по-малко пари. Няма да е евтино за тези, които употребяват колите си веднъж дваж месечно само...
Аз не живея в града, още много други хора не живеят там.... На мен например не ми е проблем автомобила който карам, но надали на другите им е лесно. Имам познати и се оплакват, въпреки че им помагам с каквото мога.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 3 седмици #4848 от roadhelp.bg
Аз живея в София и пак мисля, че дори и при тези обстоятелства ще ми е малко по-изгодно всъщност :D Но принципно имам възможност да си позволя втора употреба сносен електрически автомобил. Въпреки всичко трябва да се помисли за другите и да не се подценяват възможностите на китайчетата. Аз лично както казах вече съм очарован от товарните китайчета, които разхождах до няколко завода ивидях там където ги заведох имаше още подобни, в единия имше различни модели. Какви батерии и т.н. използват не знам, но за да напират на тях, има келепир.... Е ... тези там предполагам не им трябва регистрация :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 2 седмици #4904 от Димитър
Здравей,
Мисля ...и съм убеден в това ......не изясняваш колко км. пътуваш ти и семейството ти и с какво. Тези цени са за батерии на скутери. За ел кола КИТАЙСКА 4 местна даваш 8000 лв и сменяш на 2 та година акумулатора а 3500 лв. и тогава си спокоен за 8-10 год.?????

Това което си написал няма достатъчно данни за да спорим.

Приятен ден?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум