Батерии (70)

tesla model s bateria
В този блог: Според няколко (внесени) патента от юли, в момента Tesla Motors работи над нова хибридна батерия с пробег 650 км.

Хибридна, не в смисъл на бензин-дизел :). Става дума за два типи батерии, които да се допълват – литиево-йонна и метал-въздушна. Хитро, защото втората ще се използва само когато ти трябва – като пътуваш на по-надалеч, например...

tesla model s cena bateria
В този блог: Цената на батерията на Tesla Model S вече е доста по-ниска от очакваната.

Но колко струва батерията на Tesla Model S? Засега няма точен отговор, но пък тези дни неочаквано се появи един доста добър ориентир. Ей така от един разговор...

Pod naem li da e bateriyata na elektromobila ti ili izcqlo platena
Под наем ли да е батерията на електромобила ти или изцяло платена и лично твоя?
В този блог: Под наем, постоянно в гаранция, но никога твоя или доста скъпа, с доста гаранция и лично твоя – кой е удачен вариант за батерията на електромобила?

Един от най-скъпите (направо си е най-скъпият) компонент в електромобила, е неговата батерия. Варианти за облекчение при закупуване?

Desetki hilyadi zaryadi i do 27 godini jivot, za novite baterii na ZSW
Това ще са електромобилните батерии на близкото бъдеще - голям капацитет и дълга експлоатация.
В този блог: Най-скъпият електромобилен компонент, вече ще оправдава много повече цената си; дори ще надживява самия електромобил...

Нова батерия може да продължи да 'движи' електромобила двайсет и седем години!

Изследователски екип в Германия, е разработил многообещаващ проект на нова, литиево-йонна батерия, която запазва около 85/100 от първоначалния си капацитет след 10.000 цикъла на зареждане.

nissan leaf na dve godini bateria pochti na 100 procenta
Над 55000 км и две години каране и батерията на LEAF си е почти на 100%
В този блог: Как да не загубиш и процент от батерията на LEAF дори след две години здраво каране?

Да минеш 70,000 км за 15 месеца с електромобил и батерията ти загуби само 8% от капацитета си, не е никак зле – браво и на BMW, и Том Малогъни. Но като научиш, че след също не малко километри (и доста на брой бързи зареждания) батерията на един двегодишен Nissan LEAF "е назад" с няма и процент, нещата започват да звучат много по-стабилно...