Има още едно прилика с Римац и тя е, че целта на Quimera (също) е да промени начина, по който автоиндустрията възприема електрическите коли и да засили обществения интерес към възможностите, производителността и пробега на електромобилите. По AEGT проекта Altran и Quimera са работили заедно с Technopark Motorland и Sunrace Engineering Development.
С дължина 4.8 м и ширина 2 м монокок шасито е изработено изцяло от карбонови влакна за постигане на по-ниско тегло и повече здравина. В сегашната си конфигурация с серии от литий-полимерни батерии от EIG, AEGT може да се движи в продължение на 20-30 минути.
Още един показател в тази супер електро кола е много висок - с 1000 Нм въртящ момент на пътя са възможни чудеса, но както казахме в статията по въпроса вчера, Concept_One на Римац Аутомобили направо разплаква (конкуренцията) в случая с показател от 3,800 Нм, но след чудесата не знаем какво следва.
Altran е основният технологичен консултант и участва в разработката на проекта. Quimera има няколко проекта за състезателни електрически коли и Altran отговаря за дизайна и инженерната част в създаването на електрическото задвижване, включително батерията, управлението на батерията, електромоторите, трансмисията и цялостна интеграция на задвижващата система с необходимите модификации по шасито.








Quimera е начело на консорциум от международни компании, занимаващ се с развитие и прилагане на устойчиви проекти в градски зони в областта на възобновяемата енергия. AEGT01 определено няма да е по джоба на всеки, но ако за потенциалните клиенти това е утеха, до края на годината вероятно ще може да се закупи и кара по частни пътища. То, ако имаш свой път, цена едва ли може да те притесни.
В заключение, не че нещо, но с 'офертата' на Римац Аутомобили, заглавието на следващото видео май трябва да смени собственика...
eCars.bg