Hyundai ли е, Ioniq ли е...? За 5 е ясно.
Ето го първия пристигнал в България. Сребрист (харесва ми), остричък, бърз на зарядката - 800-волтова - но и тотално различен от първия като поколение.
Hyundai ли е, Ioniq ли е...? За 5 е ясно.
Ето го първия пристигнал в България. Сребрист (харесва ми), остричък, бърз на зарядката - 800-волтова - но и тотално различен от първия като поколение.
Колега ме насочи към кратко видео за задното окачване на Mustang Mach-E, с подробности, които имат значение за това новото електро на Ford да е под 100,000 лв. Което, от своя страна, обикновено е по-атрактивно да го боднеш в заглавието, за разлика от носачи или полуоски.
Според норвежкия доставчик на Hyundai, първият кораб превозващ Ioniq 5 е пристигнал в Драмен с няколкостотин броя от новия 800-волтов електромобил.
Williams Advanced Engineering е основен разработчик за технологии във Formula E сериите и от техния натрупан с годините опит ще може да се възползват много хора извън моторните спортове.
IONIQ вече е самостоятелна марка. На старта сме с IONIQ 5 и петичката ни е позната сигнатура от друга марка/серия като при Hyundai седи съвсем семпличко, без никакви други цифрови добавки. Малка буквоигра със 5ареждането в заглавието и вече се пускаме към първите впечатления от засечките по станциите (в германско).