Промото е предназначено най-вече за привличане на интереса към електромобилите като цяло и да покаже как захранваните с батерии устройства вече играят важна роля в живота на потребителите.
В една от сцените в рекламата, сервитьор носи захранвано с пара устройство за кредитни карти на собственици на ресторант, вместо стандартното на батерии, за да подчертае как клиентите взаимодействат с електрическата енергия без дори да го осъзнават.
Renault и партньорът в алианса Nissan са си поставили за цел да станат лидер при електрическите коли и от 2015 алиансът ще произвежда по 500,000 електромобила в глобален мащаб на година.
Renault планира да произведе повече от 200,000 електрически коли годишно до 2015-2016 г. и да продаде до 40,000 през 2011, след пускането на електрически версии на "баничарката" Kangoo, седанът Fluence и двуместното скутер-стил Twizy.
По отношение на електрическото Zoe, Renault планира 150,000 бройки годишно.
Суб-компактното, захранвано с батерии Zoe ще излезе на пазара следващата година като четвъртият масово продаван електромобил на компанията. Zoe ще се продава във Франция за около €15,000 след отстъпки, предоставени от френското правителство, което го изравнява с цената на дизеловата версия на Clio.
Кое ще предпочетете?
[Източник: Automotive News Europe]