BMW планира производство на 40,000 бройки годишно в новия си завод в Лайпциг, построен само за "i" коли - доста солидно количество предвид наличието на не малко карбон в i3. Потенциален проблем за плановете на BMW може да е сравнително скоро придобитите 8% от SGL – партньорът на BMW в карбоновите разработки – не от кой да е, а от Volkswagen Group. Чудесия!
Още подробности: Технологията на монтаж на плоската батерията под пода е заимствана от Rolls-Royce 102EX, за който eCars.bg писа наскоро, което подсказва за връзките между отделните марки в BMW Group. По отношение на цялата "i" серия и планираните градски инициативи на BMW, баварците работят усилено със Сименс и са в напреднал етап на развитие на 3.6 кВтч безжична зарядна мрежа, която трябва да стартира през юни в Берлин. След това системата ще бъде разпространена глобално и въведена на пазарите, на които няма уплах от презареждане чрез вуду магия, аммм, безжично електричество.
Колкото до цената от около 50 "бинки" за мини електрото на BMW, честно казано след информацията за продадени почти 1,000 бройки Porsche 918 Spyder Hybrid на цена от €650k бройката, въобще не се притесняваме, че престижните германски марки ще успяват да продават своите електромобили успешно...