Print this page
Четвъртък, 19 Май 2011 09:00

eCars.bg тества електрическото Peugeot iOn на Глобул

От
Електрическо Peugeot iOn

Закупеното от Глобул електрическо Peugeot iOn беше любезно предоставено на екипа ни - съвместно от г-н Ясен Гуев /Директор "Корпоративна политика" в Глобул/ и нашите приятели от София Франс Ауто, които освен "поле" за действие, осигуриха и компетентен сътрудник, на когото да разчитаме. Речено - сторено, и в уречения час се позиционирахме пред модерния шоурум на Peugeot на бул. Ботевградско шосе в София...

Основната ни цел беше не толкова да подлагаме на изпитания електромобила, а по-скоро да запознаем потребителя (и нас самитеLaughing) с модела iOn и да заснемем кратко видео-ревю, което скоро ще ви представим.

Нашите домакини бяха заредили батериите на електрическото Peugeot и то ни чакаше в пълна готовност. Първото впечатление - колата е по-голяма от очакваното! Не си представяйте модел, с размерите на Mercedes S-клас, но все пак не е и дву-врат мъник. Подходящ размер за градското движение, за лесно паркиране и в същото време - четири врати и съвсем прилично разстояние за пътниците отзад.

Електрическото Peugeot не е никак малко
Електрическото Peugeot iOn не е никак малко

Така...модерна визия, съвременни форми, нека стартираме мотора! Хм, стартирахме ли?! Никаква разлика, само таблото светна...никакъв шум в купето или извън него...даже е малко опасно!

Само по светването на таблото се разбира, че електромобилът работи
Само по светването на таблото се разбира, че електромобилът работи

Централната конзола на арматурното табло е удобно разположена и е достъпна за водача, и за пътника отпред. Скоростният лост е поставен високо - без да е неудобно, но нека имаме предвид, че той не се ползва много - слагаш на Direct и не пипаш Wink. iOn има отлична маневреност, заради ъгъла на завиване на колелата, а най-хубавото е, че не можеш да се изцапаш - няма масла, филтри, ауспух, резервоар...

Без да доскучаваме, малко данни: с едно зареждане на батерията минава 150 км; има два варианта на зареждане (с различни букси на двата задни калника): стандартен, за около 7 часа в нормален домакински контакт и бърз - на зарядна станция, осигуряващ 80% от капацитета на батерията за 30 мин зареждане! Колата може да се движи със 130 км/ч и да се зарежда при ползване на спирачката - регенеративна система.

Големият ъгъл на завиване осигурява отлична маневреност
Големият ъгъл на завиване осигурява отлична маневреност

Ето и малко снимки, а скоро и видео с още инфо:

1-ion-side ion-back-side ion-full-electric ion-gear-box ion-inside ion-inside-back ion-push-buttons ion-symbol
Прочетено 3962 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 21:38
Стефан Николов

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.