Докладът, озаглавен "Подготвяне за електрическите превозни средства": Справяне с EV предизвикателствата пред интелигентната мрежа", отбелязва, че прогнозираното нарастване на Plug-in за превозни средства може да доведе до 61-пъти годишно намаляване на емисиите на CO2. Въпреки че цитираните параметри са забележителни, в доклада не предоставя адекватна информация в тяхна подкрепа...
UTC казва, че за да стане факт тази ключова промяна към електрифициран личен транспорт, трябва да се решат множество проблеми, най-вече с батериите на електромобилите, както и да се направят технологични подобрения по колите и мрежата, за да може електромобилите да се използват за съхранение на електроенергия в мрежата и нейното използване в пикови часове. Това е много работа, която трябва да бъде свършена до 2020 г., но почти всичко е възможно, нали?
А, честно казано, не е зле първо да се поставят и изпълнят цели в периода до 2015 г. Защото автопроизводителите неминуемо ще започнат да се надпреварват в пускане не електрически модели на пазара, ако не друго, поне за да не изостават едни от други и съпътстващите технологии и инфраструктура ще трябва да "крачат" със същото темпо.
[От: Autoblog Green]
[Източник: Utilities Telecom Council]