От Audi казват, че концепцията с 2 места (1+1) има за цел да представи кола, която може да се управлява 'по-успешно' в задръстени градски зони.
Друга информация за проекта е, че Audi смята да използва лека конструкция от усилени карбонови полимери. Хм, то много карбон, много чудо. баварците и те залагат на кабронова структура, но пък интересното е, че са избрали завод в САЩ за производство на карбоновите панели за BMW i моделите. А в настоящия случай с Audi, новата електро концепция не е базирана на нито един съществуващ модел. Хм, още една прилика... Иначе казано, 'самостоятелният' Nissan LEAF май успя да 'повлече крак' и отгоре.
Концепцията на отличаваща се Audi решетка 21-инчови колела. Хлъц! Интересно, за супер компактна градска кола. Това е и най-новата e-tron идея на автопроизводителя - серия, която вече включва A1 e-tron и топ електро чудедия, базирана на R8.
Задвижване с два електромотора и литиево-йонна батерия са оскъдните параметри за момента, но определено ще разберем повече във Франкфурт.




[От: Automotive News]