Връщам се към нашия ентусиазиран младеж от не толкова далечната от нас Хърватия, който доказва по невероятен начин, че и на двайсетина човек може да постигне истински успехи и хей, момъкът определено покори Франкфурт... и дори отиде далеч отвъд него. На интернет страницата на Rimac Automobili в раздела 'За нас' пише следното:
Фокусирани върху високата производителност от уникалната симбиоза между леката конструкция и чистата, безгранична мощ, ние в Rimac Automobili изминахме пътя от добрата стара бензинова мания, до днешното електрическото задвижване.
Ние мислим нетрадиционно и прегръщаме новите идеи в постоянно търсене на скорост и превъзходство. Нашата първа кола се разви за кратко време в проект, който не даде краен резултат, но постави началото на едно невероятно ново начинание - създаването на най-бързата електрическа кола в света - Concept_One. След три години на разработки, първата Rimac тестова кола, e-M3, стана една от най-бързите електрически коли в света.
Rimac Automobili е семейство от 20 страхотни ентусиасти, инженери и дизайнери поели по пътя към откриването на нова начини за създаване на бързи коли, за да докажат на света, че забавлението може да бъде електрическо - и отвъд всякакви представи. Намираща се в Хърватия, близо до Загреб, фабриката на Rimac е място, където от 2009 г, насам се случват магически неща. Когато обича това, което прави, човек не работи, а се забавлява, докато твори изкуство.
Започнахме с подобряване на коли, а днес правим революционно нови. Висока производителност, леко тегло, ефикасност и топ качество, без никакви компромиси.
Rimac Concept_One визитка |
|
---|---|
Мощност | 1088 кс |
Въртящ момент | 3800 Нм |
Ускорение 0-100 км/ч | 2.8 сек |
Максимална скорост | 305 км/ч |
Батерия | 92 кВтч |
Пробег | 600 км |
Резултатът - убийственият Concept_One електромобил, чиито характеристики заслужено отиват в специалното каре отдясно. Честно казано, в момента не ние интересува колко ще струва всяка от 88-те бройки, които екипът на Rimac ще произведе от това уникално чудо на техниката и изкуството. Трудът им не може да се измерва просто с няколко цифри и макар че всяко нещо си има цена и тази на Concept_One няма да е като на VW Golf, засега смятаме да се полюбуваме на тази електромобилна красота, без да разваляме усещането с математика и сметки.
За да не ви оставяме съвсем на сухо, младият г-н Римац подмята, че по отношение на 'сухото', Concept_One ще бъде "малко под бензиновата конкуренция на Pagani, Koenigsegg и Bugatti"...








eCars.bg