Volvo C30 Electric се сглобява на стандартната поточна линия във фабриката Гент и след това се транспортира до Готенбург за монтаж на мотора, батериите и други специфични за модела компоненти и електроника. След излизане от завода електрическата кола на Volvo ще се предоставя на лизингови клиенти из Европа, с първи доставки в края на 2011 г. (разбираемо) в Швеция, Белгия и Холандия.

Зарядното устройство с мщност 3.7 кВ зарежда батерията от стандартен контакт за шест до осем часа (при 16 Aмп) или десет часа (10 Амп). Батерията с капацитет 24 кВтч - 22.7 кВтч от които се използват за захранване на колата - осигурява сертифициран пробег по новия европейски цикъл за шофиране {tooltip}NEDC{end-link}New European Driving Cycle{end-tooltip} от 163 км, но практично (и похвално), спецификацията на Volvo показва реален пробег до 150 км.
От различните краш тестове Volvo вече знае, че C30 Electric е безопасен колкото всяка Volvo кола с ДВГ. Това високо ниво на безопасност се постига с монтаж на една от батериите на мястото, където обикновено е монтиран горивният резервоар и разполагане на другата в специално отделение в централния тунел на колата. Освен всичко това, електрическите компоненти и силовата на електроника на BRUSA са разработени така, че да се предотврати авария по всяко време.
Хм, това последното звучи малко като Perpetuum mobile, но преди да пипнем електрическото Volvo в България и да го покараме повечко, не можем да твърдим обратното.