Сред техническите параметри за купето се спираме на дължина 3.57м и ширина (само) 1.5м, а външните футуристичните линии преминават в подобно щрихи и вътре, където попадате в нещо като самолетен "кокпит", с джойстик вместо волан. Ако това ('новаторство') ви идва в повече, спрете дотук, но ще пропуснете другите технически детайли и факта, че моделът акцентира върху забавлението и е нещо като нова визия за спортна кола.
Информационните системи и свързаността за концентрирани в областта на арматурното табло, където има основен и два странични екрана с течни кристали. Някъде от там могат да се настройват окачването на колата и динамиката на електромотора.
.jpg)
Ето нещо и точно по този въпрос - мощността на задвижващия агрегат е 58 кВ (79 кс) и въпреки това според Honda малкият електрически спортист ускорява от 0-100 км/ч за под 5 секунди и развива скорост до 160 км/ч. Това вероятно се дължи до голяма степен и на карбоновата конструкция, но и батерията с капацитет 10 кВтч не остава по-назад в това отношение (лекота) с допринасяйки допълнително за намаляване на теглото. Според японския тестов цикъл (JC08) пробегът на електрическата Honda с едно зареждане се равнява на абсолютно стандартните за този етап 160 км и предвид малкия капацитет на батерията нормалното зареждане отнема 'само' три часа.
Пробегът може и да е стандартен, но в тази чудесия от бъдещето има достатъчно нестандартни неща в стил Honda - метнете поглед във фото галерията отдолу:






[От: TechVehi]