Всъщност, Veeco е триколка, показана за първи път в Лисабон през февруари. С място за двама моделът е изключително енергийноефективен, с доста впечатляващия пробег от 400 км с едно зареждане на батерията, възможен заради леката конструкция и обтекаемия дизайн. С едно колело отзад колата триколката има форма на капка, което спомага за нисък коефициент на челно съпротивление.

Въпреки необичайния си дизайн, обаче, разполагащият с Ламбо врати Veeco влиза в клас L5e и може да се кара по всякакви пътища. Необичаен ли казах? Ммм, по-скоро вече не. Opel (RAKe), Peugeot (VELV), T3 Motion (R3) и KTM (E3W) представиха свои концепции в подобна форма и направлението като че ли започва да става интересно за производителите. Да видим колко интересно ще е за нас, потребителите...
Veeco има 16 лВтч LifePO4 батериа и 80 кВ електромотор, с въртящ момент 450 Нм, с които ускорението от 0-100 км/ч отнема 8 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч. През лятото пък се очаква представянето на Veeco 2, преди старта на продажбите от следващата година.
Veeco Project е резултат от партньорството между VE-Fabrica??o de Ve?culos de Trac??o El?ctrica, Lda и Instituto Superior de Engenharia de Lisboa (ISEL) съфинансирани от QREN.
Като разберем каква е цената няма да ви спестим информацията. Всъщност, ще я обявят на 2 септември...
[От: The GreenCarWebsite]