Print this page
Понеделник, 02 Май 2011 02:30

Според BYD, бързото зареждане не съсипва батерията

От
Такси е6 ot BYD

Една година измина, откакто BYD пусна в експлоатация 50 изцяло електрически e6 кросоувъри за Pengcheng Electric Taxi Company. За да отбележи събитието, автопроизводителят съобщи, че режима за бързото зареждане на колите не е повлиял на поведението на техните литиево-желязно-фосфатни (LiFePO4) батерии.

Бързото зареждане не е повлияло отрицателно на батерията

Според компанията, в която акционер е Уорън Бъфет, батериите на такситата редовно са зареждани бързо, за 20-30 минути и въпреки това, след натрупани общо 2 784 165.12 км, колите от парка нямат никакви забележими намаления на пробега или представянето. И през топлото шенженско лято и през много студената зима, по думите на вицепрезидента Стела Ли"... и водачите и пътниците са били изключително доволни от колите."

Батерията на BYD

BYD също така публикува информация за своите текущи проучвания на хибрида F3DM в Лос Анджелис и за eBus-12 програмата в Китай. Хибриди са пътували общо 22 223 км, от които само 6 437.38 на бензин. BYD изчислява, че автомобилите са постигнали еквивалента на 3,2 литра на 100 км.

Електрическият автобус (електробус) К9

Автобусите успешно са изминали 46 352,33 км след въвеждането им в експлоатация през януари и според изчисленията на превозвачите са спестили 2 833 щатски долара месечно от разходите за гориво. През август BYD ще достави за китайски компании още 300 автобуси, както и 250 таксита.

ще бъдат пуснати още таксита в експлоатация

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че е полезно, ефективно, практично и качествено.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

  Ако имаш регистрация в eCars.bg, значи сме те абонирали автоматично. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на бюлетина.

Прочетено 3073 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 22:54
Мартин Хаджистойков

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.