От 2017-та в САЩ се очакват евтини електромобили втора ръка

В този блог: Пазарът за електромобили втора ръка за раздвижва.
Произведените преди няколко години електромобили са към края на своя лизинг и тепърва ще предлагани отново. Публикации в Туитър показват използвани Tesla Model S за 30 000 долара и Fiat 500e за 4 000 долара…
Пазарът на електромобили втора ръка е все още малък, но това може би ще започне да се променя през 2017-та. Произведените преди няколко години превозни средства вече са към края на своите лизинг договори. Това означава, че голям брой електромобили ще бъдат върнати обратно при автокъщите и надали ще се задържат дълго време там.
Подобни автомобили обикновено се предлагат на търгове. Бози Татаревич, който явно има достъп до тези търгове публикува някои от сегашните цени в Туитър.

В публикацията се виждат модели на Tesla, които се продават на цена от 31 000 долара. Обикновено е трудно да се намери Model S втора ръка под 50 000 долара тъй като Tesla залага на директните продажби. Спорен остава въпроса в какво състояние ще са въпросните евтини модели.

Втората публикация показва Fiat 500e, чиито цени стигат до 4 000 долара. Сегашната цена за чисто нов Fiat започва от 31 800 долара, така че предложенията звучат доста добре като за 3-годишен автомобил. Въпреки това Fiat 500e е бил продаван главно в Калифорния и Орегон и няма да бъде толкова лесно достъпен извън тези щати.
Засега тези предложения важат за САЩ, но със засиленото производство и предлагане скоро можем да очакваме достъпни електромобили и в Европа, а защо не и в България.
От: Electrek
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (9)
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.
Все повече електромобили са към края на лизинга си, но също и към края на гаранционния си период.