GOFAST пусна първата супер бърза 150 кВт зареждачка
В този блог: Много яко – под мотото “Supercharger for all” GOFAST откри 150 кВт DC зарядна станция.
Новото супер бързо устройство се намира в Аироло, Швейцария и залага на Tesla бързина в зареждането, но за всички електромобили, които имат опция за DC зареждане…
Проектът е на швейцарската компания GOtthard FASTcharge, която навлиза на пазара с много мащабен план – да монтира над 150 такива зареждачки на над 100 места до 2018 г.
Партньори за тези места ще са станции за отдих, както и ресторанти и хотели покрай магистралите. Технологията е разработена от EVTEC и е съвместима със SwissCharge.
Всяко от устройствата е оборудвано с 3 възможности за зареждане:
- CCS – DC зареждане
- CHAdeMO – DC зареждане
- Тип 2 – AC зареждане
Според компанията системата поддържа до 150 кВт DC мощност. За сравнение, Supercharger станциите на Tesla работят на макс. 135 кВт, а наскоро от компанията излезе информация, че технически поддържат до 145 кВт.
Сега още няма електромобили, които да зареждат със 150 кВт, но в GOFAST смятат, че тази мощност е ключова за бъдещото развитие на електромобилния пазар. На този етап полезното в това устройство ще е, че ако две коли се зареждат едновременно, ще поемат пълната възможна мощност. Иначе казано, ако на CCS порта е закачен един електромобил, а на CHAdeMO порта друг, и двете коли ще се зареждат с по 50 кВт мощност, не с по 25 кВт, както е на 50 кВт DC зареждачка, където мощността се поделя.
С тази първа 150 кВт станция битката за мощността при зареждането на електромобилите започва да развихря и в следващите години може да получим възможност за много по-бързо зареждане дори от това със 150 кВт – в щатите е одобрено финансиране за проект за разработка на 350 кВт зарядни системи.
Ето и цените за зареждане:
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (54)
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
в случая колите на Тесла не могат да се възползват от мощността на тази зареждачка, защото преходника Чадемо който се предлага за тесла е до 50 и няколко кW. Занапред Тесла може да направят преходник за над 100кW, но няма смисъл докато тези зареждачки са малко на брой.
Все още се надявам тази година Тесла да пусне батерия с 100кВтч за автомобилите си.
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Мхм, така е включително за Tesla, просто засега няма коли да се зареждат с тази мощност. Има вероятност от Chevy Bolt нататък да се започне това. Ще видим как ще реагират производителите, дано не се почне чакане едни други – те да чакат производителите на станции да наслагат повече, които пък да чакат да се направят повече коли поемащи 150 кВт заряд 🙂
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
Супер, според мене 150 и 350 киловатовите зареждачки ще станат най-масови за в бъдеще. Те са достатъчни за да имаш едно нормално като време зареждане. А вероятно по-големи от 100кв батерии няма да слагат, дори и да могат. Не ти трябва толкова много пробег, ще ги правят по-леки и по-малки. Пък ако искаш – ъгрейд – 2 модула за пробег 🙂 Ей тея дни имаше интересно интервю с българин в САЩ поръчал ел. камион Никола 1…
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
къде си го гледал това интервю?
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Има го в сайта на БНР мисля.
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]
Ами то е за слушане предимно ето [url=”http://bnr.bg/vidin/post/100722680/edin-ot-parvite-elektricheski-kamioni-v-sveta-se-pravi-za-balgarin-v-sasht”]ТУК[/url]