- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 21, 2013 at 12:18 am #18119Plamen PetrovMember
В момента гледам премиерата на филма на Национален Географ за Тесла Мотор и създаването на Модел С:
Мегазаводи: Супер Коли: Тесла Mодел S
Enjoy it!February 21, 2013 at 12:42 am #18128RumenMemberНямам търпение да я видя на живо 🙂
February 21, 2013 at 1:34 am #18135martin@ecars.bgKeymaster:woohoo: Точно си викам дали (хм, по-скоро кога) някой ще го качи в бокса и ето. Емо питаше – сега има къде да се гледа. Ще го кача и при нас утре.
February 21, 2013 at 1:49 am #18143martin@ecars.bgKeymaster[quote=”Karaivanov” post=189]Нямам търпение да я видя на живо :)[/quote]
Имай късмет да не качиш снимки 😆
February 21, 2013 at 2:10 am #18152martin@ecars.bgKeymasterТемата е преместена от Категория Електромобили с удължен пробег в собствената категория на Model S 🙂
February 9, 2014 at 10:38 am #22416Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:February 9, 2014 at 10:38 am #22426Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:February 9, 2014 at 12:24 pm #22435martin@ecars.bgKeymasterИдеално си е тука мястото на темата, а за теста – радвам се, че такъв подробен тест сте направили. Това с безплатната доставка за България ме изненада, през октомври не стана дума за такова нещо като бяхме в Мюнхен.
А с кой дилър бяхте, ако си е казал името (нашият беше Герхард, макар че си произнася името Герард 😆 ).
С два Tesla Model S у нас, за които ни е известно, ако се решиш и стане, ще си третия, който взима колата, без да има поддръжка. Виждам, че това те притеснява до известна степен и ще се радвам да споделиш какво ще излезе от допълнителните ти проверки.
Готини снимки!
February 9, 2014 at 1:14 pm #22443Plamen PetrovMember[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг 😉
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража 🙂
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)February 11, 2014 at 3:50 pm #22460Ivan JordanovMemberИнтересно ми беше да прочета мнение от първо лице за Тесла в тази тема. Искам да попитам и дали знаете колко излизат средно разходите за “гориво”, които собствениците на двата Тесла автомобила харчат за месец?
February 11, 2014 at 4:40 pm #22600martin@ecars.bgKeymaster[quote=”ivanjordanov78″ post=642]Интересно ми беше да прочета мнение от първо лице за Тесла в тази тема. Искам да попитам и дали знаете колко излизат средно разходите за “гориво”, които собствениците на двата Тесла автомобила харчат за месец?[/quote]
Средно е 18 кВтч/100 км, но зависи и кой вариант на Model S. P+ версията може да дърпа повечко като се настъпва. Като еквивалент на горивен разход е към 1.5 л/100 км примерно.
February 11, 2014 at 4:55 pm #22654Ivan JordanovMemberМерси за бързия отговор. Това е доста приличен разход. Само че началната инвестиция е доста голяма…
February 11, 2014 at 4:57 pm #22674martin@ecars.bgKeymasterКато цифра да, ама пък то и не е като да няма кило коли на такива пари 😆
February 11, 2014 at 5:05 pm #22721Ivan JordanovMemberЕ, да. Но примерно сега аз като трябва да избера семейна кола, трябва да внимавам къде ще вложа парите и каква ще е сумата…
February 11, 2014 at 5:08 pm #22730КонстантинMemberКъм момента Тесла не е за хора разсъждаващи в/у финансовата страна …
Тъжно, но факт … все още е малко като с яхтите – ако питаш колко струва значи не ти е по джоба … -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.