• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #18992
    Rumen
    Member

    Как ви се струва B)

    #19001
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Опитвам се да различа шумовете вътре, но виждам зор 😆

    Освен познатите кВтч и някой и друг подобен термин не ги разбирам много какво си говорят :lol:.

    Харесва ми колата, а да видим кога ще пуснат първите тестови бройки от окончателния вариант – VII серия, че това е VI.

    Дори още не знам дали ще се казва e-Golf (така с тире, като e-up!). Така го обявиха, че blue-e-motion малко дълго.

    За да тестваме някой електромобил трябва да пътуваме – не се случва вноса в България и това си е. Атакаааааа 😆

    #19027

    А, сетиха се 😛 Честно казано, не видях нито веднъж да покажат регенеративното спиране, но сигурно има, щом има графа за него. Иначе похвално, искаме масовост, стига са ни опушвали дизелите в задръстванията :woohoo:

    #19035
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”petko_voyvoda” post=289]А, сетиха се 😛 Честно казано, не видях нито веднъж да покажат регенеративното спиране, но сигурно има, щом има графа за него. Иначе похвално, искаме масовост, стига са ни опушвали дизелите в задръстванията :woohoo:[/quote]

    Мда, тук не става дума май за регенерирането във видеото, но ето извадка от един мой блог по въпроса от миналото лято:

    “В e-Golf, обаче, нещата са още по-удобни – зад волана инженерите на Volkswagen са поставили лостчета за превключване на режима на регенериране, като тези за смяна на предавките. Удобно, нали? Така или иначе нямаш скорости за смяна, та най-важната за регенериране на енергия функция е “решена” перфектно.”

    Ето линк към блога – предварителните отзиви изглежда са такива, че германците са направили по-добра система за регенериране (така поне казват хора пробвали други електро коли, както и прототип на голфа), а електрическият голф дори още не е на пазара 😆

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.