eCars.bg тества електрическото Peugeot iOn на Глобул

Електрическо Peugeot iOn

eCars.bg тества електрическото Peugeot iOn на Глобул

Електрическо Peugeot iOn

Закупеното от Глобул електрическо Peugeot iOn беше любезно предоставено на екипа ни – съвместно от г-н Ясен Гуев /Директор “Корпоративна политика” в Глобул/ и нашите приятели от София Франс Ауто, които освен “поле” за действие, осигуриха и компетентен сътрудник, на когото да разчитаме. Речено – сторено, и в уречения час се позиционирахме пред модерния шоурум на Peugeot на бул. Ботевградско шосе в София

Основната ни цел беше не толкова да подлагаме на изпитания електромобила, а по-скоро да запознаем потребителя (и нас самитеLaughing) с модела iOn и да заснемем кратко видео-ревю, което скоро ще ви представим.

Нашите домакини бяха заредили батериите на електрическото Peugeot и то ни чакаше в пълна готовност. Първото впечатление – колата е по-голяма от очакваното! Не си представяйте модел, с размерите на Mercedes S-клас, но все пак не е и дву-врат мъник. Подходящ размер за градското движение, за лесно паркиране и в същото време – четири врати и съвсем прилично разстояние за пътниците отзад.

Електрическото Peugeot не е никак малко

Електрическото Peugeot iOn не е никак малко

Така…модерна визия, съвременни форми, нека стартираме мотора! Хм, стартирахме ли?! Никаква разлика, само таблото светна…никакъв шум в купето или извън него…даже е малко опасно!

Само по светването на таблото се разбира, че електромобилът работи

Само по светването на таблото се разбира, че електромобилът работи

Централната конзола на арматурното табло е удобно разположена и е достъпна за водача, и за пътника отпред. Скоростният лост е поставен високо – без да е неудобно, но нека имаме предвид, че той не се ползва много – слагаш на Direct и не пипаш Wink. iOn има отлична маневреност, заради ъгъла на завиване на колелата, а най-хубавото е, че не можеш да се изцапаш – няма масла, филтри, ауспух, резервоар…

Без да доскучаваме, малко данни: с едно зареждане на батерията минава 150 км; има два варианта на зареждане (с различни букси на двата задни калника): стандартен, за около 7 часа в нормален домакински контакт и бърз – на зарядна станция, осигуряващ 80% от капацитета на батерията за 30 мин зареждане! Колата може да се движи със 130 км/ч и да се зарежда при ползване на спирачката – регенеративна система.

Големият ъгъл на завиване осигурява отлична маневреност

Големият ъгъл на завиване осигурява отлична маневреност

Ето и малко снимки, а скоро и видео с още инфо:

{becssg}ev/iontest{/becssg}

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *