Pike Research пусна ‘Електромобилен съветник’

Pike Research ще помага с новия си 'Електромобилен съветник'

Pike Research пусна ‘Електромобилен съветник’

Pike Research ще помага с новия си 'Електромобилен съветник'

Pike Research реши да мине малко по-напред в електромобилно отношение и освен стандартната си дейност по правене на проучвания и доклади, пуска ново услуга, наречена “Електрически съветник” – абонаментен инфо пакет, който осигурява независимо проучване на пазара и различни стратегии за компании и други организации, ангажирани с екосистемата на електромобилната индустрия.

Като част от услугата, глобалният екип на Pike Research за индустриален анализ покрива ключови тенденции и сценарии за растеж на зареждаеми електромобили, инфраструктура от зарядни станции, информационни технологични системи за електрически коли и технологии за батерии на електромобили…

Президентът на Pike Research, Клинт Уийлок, пояснява: “Електрифицирането на превозните средства представлява една от най-фундаменталните промени на автомобилната индустрия в последните 100 години и за потребители, и за корпорации. С масовото навлизане на електромобилите в следващото десетилетие, тази трансформация не само ще засегне самите шофьори, но и електрическите компании, общините и корпорациите в множество браншове”.

Като част от услугата “Електромобилен съветник”, индустриалните анализатори на Pike Research предлагат пазарни техники, покриващи специфични технологични и работни сектори, както и цялостно състояние и тенденции на пазара. Документацията включва детайлен анализ на бизнес модели, технологични пречки, политически и регулаторни фактори, конкурентна среда и пазарен обем, сегментация и предвиждания.

Според Pike Research, до 201 г. ще бъдат продадени 3.2 милиона електрически превозни средства.

Освен това, проучването на Pike Research за потребителите на електромобили установява, че 43 процента от клиентите в САЩ биха била “изключително” или “много” заинтересовани от покупката на електромобил. Анализът за ценовата чувствителност на компанията обаче заключава, нагласата на клиентите да плащат повече за електрически коли е значително па-ниска от очакваните цени на автопроизводителите…

[От: Smart Meters]

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *