Дилърите на BMW ‘позеленяват’

Зелена насоченост от страна на дилърите, представляващи BMW - не само като цвят

Дилърите на BMW ‘позеленяват’

Зелена насоченост от страна на дилърите, представляващи BMW - не само като цвят

Не само колите на BMW стават все по-еко, но сега и дилърите му влизат в програма за намиране на начини, за намаляване на вредното въздействие върху околната среда.

Като част от своята широка програма за постигане на устойчивост, производителят на автомобили има за задача неговите дилъри да подобряват екологичните стандарти. С помощта на екип от специалисти, които оценяват нивото на развитие, на всеки търговец се прави оценка, чрез разглеждане на четири основни области: топлина, електричество, експлоатационни условия и въздушни системи в рамките на сградата. Включените параметри са подобряването на изолацията и замяна на електрическите крушки от енергийно ефективни чак до фотоволтаични слънчеви панели на покрива, помпи усвояващи и разпределящи топлинна енергия, вятърни турбини и технологиите оползотворяващи топлината.

Всички мерки са определени в съответствие с изискванията на BREEAM (Метод за изследване на създалата се околна среда в сградите), най-широко използваният метод за оценка на околната среда за сгради в света, поставящ стандарт за устойчив дизайн.

От BMW въвеждат тази инициатива – трима дилъри са приложили пакет от мерки за околната среда в съответствие с BREEAM. Първият приложил го наяве – Уилям Болтън от сайта на BMW Великобритания в Ланкашър. Чрез използването на ниско енергийно осветление, дренаж на дъждовни води, използването на въздушна помпа, като източник на топлина и рециклирана вода за непитейни нужди,  представителството е спестило ? 85,000 (188.700 лв) годишно от разходите за енергия; от дренажа за добиване на дъждовна вода, са спестени ? 65,000 (144.300 лв) за година от потребление на вода. Анализната оценка BREEAM е “отличен”.

Williams BMW and MINI в Рочдейл, беше второто представителство от мрежата, което пое ‘зелено’ направление. Там също получиха от BREEAM “отличен”, благодарение на регенерацията на изоставени промишлени продукти в съчетание с топлина, осигурена от въздушно захранвани термо помпи и ниско енергийно осветление.

Представителството на BMW в Кеймбридж – Elms, ще стартира участието си в програмата този месец. Дилърът ще включи вятърни турбини, LED осветление и почти две трети от всички превозни средства, ще се измиват с преработена вода, 12/100% от енергията ще е от възобновяеми източници, включително фотоволтаични клетки. Употребата на електричество, се очаква да бъде намалена с до ? 15,000 (около 33.000 лв), в резултат на естествено намаляване на емисиите.

Освен при колите, BMW налага еко линия и при представителите си

Тим Абът, управляващ директор на BMW Великобритания, заяви:. “Има някои основни причини, определящи защо BMW е обявена за най-устойчивата автомобилна компания в света за шеста поредна година и тези мерки са само част от тях. За възвращаемост на инвестициите от тази технология може да говорим след време, но дилърите са в това заедно с нас и ние планираме да останем в челните редици на ‘зеленото строителство’ и ще останем като топ-производител на премиум клас автомобили, когато става въпрос за емисиите на CO2.

Рамките на инициативата се разширяват – не само във Великобритания, където започва всичко. Дилъри в Германия, Южна Африка, Швейцария, Корея, Австралия, САЩ и Япония, въвеждат различни мерки за екологична устойчивост и финансов ефект.

[От: Greencarwebsite]

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *