Автошоу Франкфурт 2011: Peugeot 508 RHX хибрид + HX1 миниван

Peugeot HX1 хибрид 'миниван' с 300 кс комбинирана мощност

Автошоу Франкфурт 2011: Peugeot 508 RHX хибрид + HX1 миниван

Peugeot HX1 хибрид 'миниван' с 300 кс комбинирана мощност

По време на предстоящото автошоу във Франкфурт (IAA) през септември, Peugeot ше представи
508 RXH дизелов електрически хибрид, като трети модел в 508 гамата и втори с HYbrid4 технология на задвижване след 3008 HYbrid4. Предвижда се продажбите на новия дизел-електро хибрид да стартират през пролетта на 2012 г,. а освен него на изложението ще бъде и световната премиера на шест-местен многофункционален HX1 зареждаем дизел-електро концепт…

Peugeot 508 RXH

С 2.0 HDi FAP дизелов двигател, задвижващ предните колела и електромотор за задната ос, Peugeot 508 RXH разполага с комбинирана мощност от 200 кс за четири HYbrid4 режима (Automatic, “Zero Emissions Vehicle”, Sport или 4WD) и супер приличен комбиниран разход на гориво от 4 л/100 км при 109 г/км CO2.

Максималната мощност от 147 кВ (200 кс) може да бъде достигната с комбиниране на осигуряващият 120 кВ (163 кс) 2.0 дизел и доставяната при нужда мощност на 27 кВ (37 кс) електромотор. Максималният въртящ момент на дизеловия агрегат, предаван към предните колела е 300 Нм, а електрическият мотор доставя впечатляващите 200 Нм (при значително по-ниска мощност) към задните. Максималният комбиниран въртящ момент т 450 Нм при ниски скорости, което осигурява отлично сцепление при повечето пътни условия.

Peugeot HX1

Концептуалният HX1 пък предлага комбинирана мощност от 299 кс от 2.2 литра HDi двигател, задвижващ отново предните колела, плюс електромотор, закачан за задната ос. С потенциал за изминаване на около 30 км само на електричество, зареждаемият хибрид дава разход от само 3.2 л/100 км при 83 г/км CO2. Хм, това вече е друго нещо!

При HX1 комбинацията е доста по-мощна, със 150 кВ (204 кс) 2.2 литра HDi дизел, свързан с 6-степенна автоматична скоростна кутия (същият агрегат като при топ GT версията на 508) и 70 кВ (95 кс) електромотор, а батерията може да се зарежда от стандартен домакински контакт.

Дизайнът е по-френски екстравагантен, а снимките казват повече от всичко…

{becssg}ev/peugeothx1|width=600|height=334{/becssg}

От: Green Car Congress

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *