Какъв разход ти дава Model S на магистралата?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #29805
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Засега от България имам отзиви за около 300 км магистрално от двама собственика. При едно от пътуванията София-Пловдив-София на пристигане е имало съвсем малко в Батерията. Говорим за бързо каране.

    Но при наистина бързо каране с макс. скорост с 210 км/ч Model S дава около 155 км пробег…

    При 170-180 км/ч разходът е около 27 кВтч, което значи, че пробегът е до около 300 км

    Ето един пример от форума на Tesla:

    I have figured out pretty quickly, on what distances I can go fast. For example, I often drive Zurich to Munich (about 320km, 1/3 of it in Switzerland (=120kmh), 2/3 German Autobahn (180 kmh or faster), and I usually arrive in Munich with 40-60 km left.

    If I drive from Zurich to Frankfurt (410km), I have to limit myself to about 110 kmh to make it without recharging, which still is awfully slow in Europe (WE NEED SUPERCHARGERS FAST).

    I can truly say, that the Model S is a real Long-Distance-Runner even at higher speeds and I feels very comfortable even at speeds beyond 180 kmh.

    Значи от това и от нашите отзиви вече се добива добра представа – при 180 км/ч до 300 км пробег, но може и по-малко да е в зависимост от терена и ако повече време се кара с такава скорост

    [video width=640 height=400 type=youtube]nqY53-1W6bk[/video]

    #29815

    Интересно 🙂 Според мен това много не допада на хората, че разхода варира в големи граници в зависимост от скоростта, и някак си ги кара да се чувстват несигурни с електромобила – ще стигне ли тока за където са се запътили , няма ли 🙂 Но мене лично не би ме притеснило, особено ако карам колата с най-голямата батерия 🙂

    #29831
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Като гледам си се купува здраво Model S – няма още налични, всичко се поръчва и произвежда. Това с 210 км/ч макс е прогнозна работа – но къде ще караш толкова време с тази скорост. За мен меродавни са отзивите от България за около 300 км с предполагам до 170-180 км/ч на места.

    #31801

    Интересно ми е да разбера ако вземеш една Tesla S 60 kwh по маршрут София – Бургас със средна скорост 100 км/ч дали ще стигне без зареждане?

    #31802
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”Dyulgerov” post=1573]Интересно ми е да разбера ако вземеш една Tesla S 60 kwh по маршрут София – Бургас със средна скорост 100 км/ч дали ще стигне без зареждане?[/quote]

    Със 100 км/ч средна скорост по-скоро не. Ето ти един материал да видиш точно как се справят: http://www.ecars.bg/blogs/696-elektromobili-test-realen-probeg-tesla-model-s-360-km

    Model S 85 със средна скорост 108 км/ч – 364 км пробег!

    Бих го пробвал това начинание със сигурност – някъде там му е предела на Model S 60 (370 км) – с до 80 км/ч имам увереност, че може да стане това упражнение, за което говориш, макар и на ръба.

    #34075

    Много ме интересува пробег по магистралата с разрешените 140 км/ч ? Дали ще стигне от Бургас до София?
    Но много по живо ме вълнуват данни за разхода на модел Х, при това с каравана отзад? Дали вече има някъде в нета публикувани отзиви?

    #34081

    Много ме интересува пробег по магистралата с разрешените 140 км/ч ? Дали ще стигне от Бургас до София?
    Но много по живо ме вълнуват данни за разхода на модел Х, при това с каравана отзад? Дали вече има някъде в нета публикувани отзиви?

    #34082

    Много ме интересува пробег по магистралата с разрешените 140 км/ч ? Дали ще стигне от Бургас до София?
    Но много по живо ме вълнуват данни за разхода на модел Х, при това с каравана отзад? Дали вече има някъде в нета публикувани отзиви?

    #34086
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    За Model S, с поддържане на 140 км/ч където е възможно (но като цяло значително по-ниска средна скорост дори на магистралата (намаляваш, трафик, тунели и т.н.), пробегът е 300-320 км. Очаквам пробег 260-280 км с поддържане на 140-145 км/ч на места. Зная от Model S притежател, че с повечко натискане от София стига само до Сливен.

    За Model X с ремарке, макс. разрешена скорост е 100 км/ч, така че това отгоре отпада, но предполагам, че пробегът ще е вероятно около 350-370 км. Като попадна на инфо от потребители ще видим какво казват.

    #34093
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    За Model S, с поддържане на 140 км/ч където е възможно (но като цяло значително по-ниска средна скорост дори на магистралата (намаляваш, трафик, тунели и т.н.), пробегът е 300-320 км. Очаквам пробег 260-280 км с поддържане на 140-145 км/ч на места. Зная от Model S притежател, че с повечко натискане от София стига само до Сливен.

    За Model X с ремарке, макс. разрешена скорост е 100 км/ч, така че това отгоре отпада, но предполагам, че пробегът ще е вероятно около 350-370 км. Като попадна на инфо от потребители ще видим какво казват.

    #34094
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    За Model S, с поддържане на 140 км/ч където е възможно (но като цяло значително по-ниска средна скорост дори на магистралата (намаляваш, трафик, тунели и т.н.), пробегът е 300-320 км. Очаквам пробег 260-280 км с поддържане на 140-145 км/ч на места. Зная от Model S притежател, че с повечко натискане от София стига само до Сливен.

    За Model X с ремарке, макс. разрешена скорост е 100 км/ч, така че това отгоре отпада, но предполагам, че пробегът ще е вероятно около 350-370 км. Като попадна на инфо от потребители ще видим какво казват.

    #36137

    Здравейте,

    Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.

    Липсата на фаст чарджъри в България е осезаема.

    #36141

    Здравейте,

    Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.

    Липсата на фаст чарджъри в България е осезаема.

    #36145

    Здравейте,

    Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.

    Липсата на фаст чарджъри в България е осезаема.

    #36144

    Здравейте,
    Да разкажа първи впечатления от извънградско каране с модел Х.
    София -Априлци-София за един ден. Разстоянието до Априлци 200 км, общо 400. Бях си осигурил в Априлци зареждане за всеки случай на трифазен ток 16А за стандартната мобилна зареждачка на Тесла.
    Температурата беше около 12С и валя с прекъсване и на отиване и на връщане. Бях заредил батерията 100% и при тръгването сложих климатика на икономичен режим на 22С.
    Идеята ми беше да карам “нормално” спокойно и безопасно – на магистралата 130, след нея 100.
    Качването на Витиня със 130 дръпна доста от батерията и прогнозата за това колко километра остават на батерията силно спадна, но спускането “върна оптимизма” като почти през цялото време беше в зелената зона.
    След магистралата трафика не беше много натоварен, пътя го знаете. Разхода на ток доста спадна, но истинския рай за батерията дойде след отбивката от главния път през Дебнево. Нов асфалт, без стръмни наклони с доста завой и минаване прес населени места 35 км. Средна скорост от 50 до 80… и в Априлци след изминати 202 км колата показваше, че и остава 53% батерия.
    На трифазния контакт колата стоя около 2 часа, /докато си свърша работа/ и с нови 80 км запас спокойно се прибрах в София /малко по бързо от колкото на отиване/ и в гаража батерията показваше 76 км.
    Този резултат е малко над мойте очаквания. Ако не се минава през такива изкачвания /Витиня/ колата може да даде и по добри резултати. След две седмици имам път до Сандански 160км. Ще ми бъде интерсно да видя разхода.

    P.S. Най големите фенове на Тасла са колеги с BMW. Много се радват като изпреварват ;-). Сигурно рядко им се случва да настигнат такава кола.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.