По инерция и когато е на автопилот?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #30139
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това не успях да го тествам докато карах BMW i3 в Амстердам, защото въобще не съм имал повод да включа автопилота. Но ето нещо интересно:

    Ако педалът за ускорение е леко натиснат поддържаш нещо като движение по инерция, при което системата показва, че не се изразходва енергия (чрез показателя на екрана). Така не регенерираш, но и не харчиш. За кратко го пробвах и си е супер, но както стана дума в един от коментарите под блога за теста, ако продължително време си държиш крака в такава позиция няма ли да го уморява от напрежението да натискаш леко с точно определена сила?

    Това предстои да го установим, но въпросното интересно нещо е, че ако е включен автопилота системата може на моменти да поддържа движението в същия този режим по инерция, когато не се харчи енергия. Е, и това предстои да се установява, засега го виждам във форум тема в MyBMWi3 споменато.

    #30144

    По принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко скоростта, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.

    #30240
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”earendil” post=1425]По принцип е така.. ти си настройващ скорост, а в зависимост от профила на пътя, колата дава “газ”, рекуперира или се движи по инерция.. Ако е голямо надолнището, на силна рекуперация ще намали малко цените, но при слаба такава ще има повече coast-ване / инерция.[/quote]

    Оф, да, то всъщност точно затова му е адаптивния автопилот на i3 (ако е оборудван с опцията)…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.