Това не успях да го тествам докато карах BMW i3 в Амстердам, защото въобще не съм имал повод да включа автопилота. Но ето нещо интересно:
Ако педалът за ускорение е леко натиснат поддържаш нещо като движение по инерция, при което системата показва, че не се изразходва енергия (чрез показателя на екрана). Така не регенерираш, но и не харчиш. За кратко го пробвах и си е супер, но както стана дума в един от коментарите под блога за теста, ако продължително време си държиш крака в такава позиция няма ли да го уморява от напрежението да натискаш леко с точно определена сила?
Това предстои да го установим, но въпросното интересно нещо е, че ако е включен автопилота системата може на моменти да поддържа движението в същия този режим по инерция, когато не се харчи енергия. Е, и това предстои да се установява, засега го виждам във форум тема в MyBMWi3 споменато.