Колко ли ток остава в батерията на Audi R8 e-tron след (рекордна) обиколка на Нюрбургринг?
Електромобилите са тихи коли. Това е факт. Над 80 км/ч, обаче, вятърът и сцеплението на гумите с пътя започват да се усещат. Какво става при 220 км/ч? Ми, шумничко е, но все пак не колкото в кола с бензинов или дизелов двигател. Особено състезателна… При тази скорост в електромобил се усещат най-вече “елементите,” които споменах преди малко, гарнирани тук-таме с леко електромоторно свистене. Когато караш много бързо шумът може и да ти е проблем, но аз едва ли бих се замислял за него. По-важно май е, след, примерно десетина минути с (почти)максимална скорост, с колко ток ще останеш…
В неделя можем да си позволим малко забавление, нали така . Затова метни едно око на рекордната обиколка на електрическия Audi R8 e-tron на Нюрбургринг. Как се нижат само тези приятни гори покрай пистата, особено в “погледа” от камерата в предната броня… Видеото показва движението на супер електромобила само отвътре или от бронята, а скоростта е впечатляваща.
И докато гледаш, опитай се да отгатнеш колко ли ток е останал в батерията след това препускане с електрическия R8 в ръцете на пилота Маркус Винкелхок. Стрелката на скоростомера често е в “крайно дясно положение,” та направо не ми се мисли. Нямам идея какъв е отговорът на заглавието, но не пречи да метнеш един коментар по въпроса. Хайде, може да се получат интересни мнения .
{youtube}4MuljUpKX14{/youtube}
eCars.bg / Elektromobili.bg
Leave a Reply