Малко помощ – предсои ми ВНОС на Reva (G-wiz)

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #33286

    Здравейте,
    Набелязал съм една Reva от чужбина и искам да я внеса и регистрирам тук в София.
    Колата е с ляв волан и би следвало да дойде в пълна изправност.
    Моля дайте ми напътствия относно стъпките, които трябва да направя и евентуално кое след кое следва. Какви документи са необходими при: Регистрация в КАТ, в общината, стикер за центъра, и т.н. … Също така, доколкото знам от общината давали и някакви ключове за зареждане на публичните електро-колонки (тези в центъра и тази на Цариградско).
    Моля, който е регистрирал ел. автомобил, да сподели опит или поне някакви съвети как точно да стане цялата процедура.
    Това също е опит да систематизираме информацията така, че да бъде полезна за повече хора, на които им предстои подобна покупка.

    #33288
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    За регистрацията да казват колегите с Рева – има не малко такива. Но едва ли ще трябва да правиш нещо особено, защото тези коли вече ги има в базата на КАТ – просто отиваш с договора и си я регистрираш.

    Стикер за безплатно паркиране на синя и зелена зона можеш да си вземеш от ул. Будапеща 17 – веднага като влезеш вдясно на двете гишета. Получих странен имейл от тях да месец преди да ми изтече стикера да си го подновя, че ставало бавно, а първия път стана веднага. Ще ходя в понеделник да го подновявам и ще пиша.

    От общината не предоставят ключове за зареждане на никакви станции. За тази на Цариградско можем да ти дадем чип.

    #33290

    Благодаря за бързия отговор ! Следващите дни пиши какво е станало с подновяването на твоя стикер. Интересно ми е дали при подновяване пак ще искат да се носи целия набор документи ?

    А как се ползват зарядните станции в центъра? Не е ли ограничен достъпът по някакъв начин – с ключ, чип, карта … ти ползвал ли си ги ?
    Разбира се, ще съм благодарен, ако ми дадете чип/ключ за която и да е станция.

    #33293
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Станциите в центъра са платени, абонаментът е 50 лв мисля – ще проверя и ще пиша.

    #33341

    Регистрацията е като на всяко друго МПС в КАТ.
    Документи на колата, договор, гражданска няма еко такса …
    Регистрира се като L7e категория каквато е.

    Преди стикер за синя зона от Градска мобилност, през общината за документ, че не дължи данък поне аз така правих … не знам дали има промяна.

    Зарядните в центъра са платени – Фулчарджър е фирмата.
    Мога да ти пожелая успех, късмет и др такива в контактите с тях … 😆 😆 😆
    За сметка на това от 1 седмица колонките не работят :sick:
    Методите на плащане са на изразходван ток или предплатено 50, 100 и тн лева …

    #33347

    Благодаря много за информацията за КАТ, за стикери и други подобни.
    Ще проверя и Фулчарджър какво точно ще ми предложат, но като гледам по отзивите, явно не са най-добрата опция.
    Аз планирах да си направя и моя зарядна станция пред блока, че все някъде ще трябва да зареждам.

    #33382

    [quote=”k_stavrev” post=1851]… явно не са най-добрата опция.[/quote]
    Не са … единствената са :whistle:

    #33422

    мда …. само да добавя малко прясно инфо относно зареждачките на Фулчарджър …

    Промяна няма, не работят, а Фулчарджър не могат да бъдат “достъпени”, никаква реакция :dry:

    #33597

    Ривата ДОЙДЕ !!! 🙂
    Моделът е: Mahindra Reva i Delux – и е фабрично с литий.
    Аз не знам кое точно й е делукс, защото няма доста от екстрите, които имат другите – подгряване и охлаждане на седалките, климатик … няма такива екстри. За сметка на това има печка на дизел. 🙂

    След ДВА ДНИ (!!!) разправии в КАТ – София, най накрая е официално регистрирана. Но за одисеята в КАТ – после.

    Днес я покарах, ДОВОЛЕН съм ! 🙂
    Днешните ми изпитания из София показаха: Макс скорост – 85 км/ч на равно и 90 на спускане в НОРМАЛЕН режим. В режим Бууст май няма разлика за максималната.
    За съжаление не знам с какъв капацитет са й акумулаторите. Пристигна заредена на около 80%, аз днес изминах 30 км, и все още имам около 45% заряд Което ми изглежда доста добре.

    Все още остава проблемът как да зареждам пред блока (т.е. на местата, където живея и работя).

    Очаквам мнения и препоръки… 🙂

    Attachments:
    • Reva_i_02.jpg
    #33600

    Здравей,
    Първо едно голямУ ЧЕСТИТО за придобивката. Да навъртиш много безаварийни електро километри. Аз още нямам електромобил, но и аз се чудя къде бих зареждал, след като нямам гараж. При нас зад блока е пълно с гаражни клетки, от времето когато не бяха забранени и сега са заварено положение. Сигурно са поне 50. Все някой продава. Има един гараж, който човека си е прекарал ток от балкона до гаража 😆 и май само в него има ток. На vsichkotok.bg може да видиш къде има станции за зареждане. Не знам дали тези на фулчарджър работят. Тези дни като минавам покрай тях, май дисплеите им не светят 🙁

    #33603

    Честито 🙂 Със здраве да си я караш. За зареждането мисля, че най-добрия вариант е да потърсиш да наемеш гараж. Ако намериш и такъв, който остава не много топъл през лятото и не-много студен през зимата, ще увеличиш живота на батериите.

    #33614

    Честито и от мен ! Ако имаш някакви въпроси, питай .

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.