• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #33376

    Днес се мярна един Chevrolet Volt, в центъра паркиран до театъра Иван Вазов.
    Беше черен. Само на 20-30 метра от Aixam-а на k.i.

    #33383

    мда виждал съм го из Софето … явно е почнал да се навърта еептем наблизо 😆

    #35691

    През 2016 е излязал новият модел на Волт в САЩ. Модела от 2017 е леко обновен спрямо 2016.
    http://www.caranddriver.com/chevrolet/volt
    http://www.thecarconnection.com/overview/chevrolet_volt_2017
    https://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-chevrolet-volt/review/
    Колата е естествено продължение на модела от 2012 година. Батерията е увеличена до 18,4квч, без проблем правят 53 мили с едно зареждане.

    Според някои медии се очаква да излезе и Опел Ампера плуг-ин на база на Волта.
    http://www.caradvice.com.au/413356/2017-opel-ampera-spied-for-europe-holden-ampera-to-follow/
    http://www.caradvice.com.au/413356/2017-opel-ampera-spied-for-europe-holden-ampera-to-follow/photos/

    #35694
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Хм, ново ми е това за връщане на Амперата на база на Волт-а дето е, благодарско за инфото. Ще видя материала да пуснем един блог по въпроса.

    Единствено не разбирам защо продължават така плахо с батерията – оставят и огромен буфер, за да я запазят за повече години. Но защо да пазиш една батерия 15 години или 20 – не е ДВГ – технологиите се променят толкова бързо при батериите, че след още 5 години ще са вероятно много по-добри от сегашните. Другите авто марки не оставят такива големи буфери като GM между общия и използваемия капацитет. Това за Volt/Ampera де – при Bolt/Ampera-e не е така.

    #35705

    Аз не знам колко е достоверна тази информация. Просто има някакви снимки , като отпред изглежда че е кръгла емблемата. Дали ще стане няма официално потвърждение. Засега само Амперата Е на базата на Болта е потвърдена. Дали ще има Ампера Плуг-ин не е ясно , но е логично си мисля. Колата е добра, има електрически пробег 50-65 мили. Бензиновият Двигател е нов алуминиев, 100 коня. Батерията също е олекотена. Използваеми са 14,4 квч от батерията. Другото е буфер. Колата беше изпреварила времето си още през 2012. Дори и сега малко плугин коли могат да се мерят със стария волт. А новия казват е дори по-добър.

    #35707
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Абсолютно вярно е това, че беше изпреварила времето си, но сега си идва на мястото наистина дори и първият Волт/Ампера. Не се бях заглеждал в новия използваем капацитет – значи сега е по-малък буферът, което по се приближава към общия метод на работа.

    #35714

    Ами при първият Волт буфера е бил около 6 квч(16,5 минус 10,8 използваем) , сега е 4 квч(18,4 минус 14,4) . За тия собственици Волта си е изпълнил предназначението:
    “Great Job Ari C ! We have a 2012 Volt too , My wife set our record at 54 miles in real world driving, we are up to 47 thousand ev miles and 3000 on gas , this car is amazing!! 495 mpg:)

    Ari Colin
    May 30, 2014 at 8:37 am
    Thanks! Yes it truly is amazing. I’m at 52,000 EV miles and 139 gas miles. My engine still is not broken in yet!”

    Десетки електрически мили при под хиляда бензинови мили.

    #35758

    Новината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..

    От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..

    На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..

    Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.

    Ето статистиката ми от вчера.. : цък

    Attachments:
    • 2016-10-0219.28.17.jpg
    #35762

    Отличен резултат от 106 км. Как го постигна? На теб нова Ампера не ти трябва, с тези резултати. Твоята батерия е от по-големите.

    #35765

    Моята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
    Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
    В случая малко чийтвах.. 🙂
    1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
    2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
    3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)

    Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..

    #35786

    Едно сравнение между новият и старият Волт:
    http://drwattsonev.blogspot.bg/2015/10/gm-canada-volt-trip-day-1.html

    66км срещу 112км постигнати от новият модел.

    #37751

    Днес в Русе видях новият Волт 2017. Беше прясно внесен от САЩ. Имаше транзитни номера. Той официално не се продава в Европа. Много добре изглеждаше. Само не ми е ясно ако има проблем какво ще прави? И аз съм мисли за такова нещо, но липсата на сервиз ме спираше. На цвят беше тъмно сив, нещо такова. Отзад малко тесен ми се видя.

    #37754
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ааа това е супер. Оглеждаме разни Ampera-e оферти из Европа, че има вече – та може скоро и такава да видим с БГ номера.

    #37807

    Зачудих се как ще регистрират в КАТ новият Волт( не Болт или Ампера Е) в България? Той няма европейска хомологация?

    #37809

    Вероятно ще трябва да се минава Технотест, Декра или някой от другите лицензиране за подобни дейности преди да се стигне до КАТ

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.