Tesla Model S 85 изкарва 80 минути със 190 км/ч

tesla-model-s-autobahn

Tesla Model S 85 изкарва 80 минути със 190 км/ч

tesla-model-s-autobahn

Едва ли някъде има обществен път, на който да можеш да караш постоянно с близо 200 км/ч в продължение на 80 минути, но от едно изчисление разбираме, че точно толкова може Tesla Model S 85 (85 кВтч батерия)…

Тези сметки на картинката отдолу не са ни по силите. За щастие обаче има и разбираем вариант на нещата – виж след формулите.

tesla model s izchislenia razhod

Сега по същество Laughing:

  • Сила нужна за ускоряване на Model S от 0 до максимална скорост от 190 км/ч = 9272 N;
  • Енергия нужна за това ускорение = 2.9364 x 10^6 J;
  • Съпротивителна сила при движение с максимална скорост = 1134 N;
  • Мощност необходима за поддържане на максимална скорост = 59.85 кВ;
  • 1.02% от не догоре пълната батерия отиват за ускорението от 0 до максимума.

Значи, от спряло положение правиш едно ускорение до максималната скорост, държиш я така и следва да ти стигне за 80 мин каране. Това е. Стига да си намериш място да поддържаш такава скорост толкова време.

Няма да е лесно, затова ето едно малко по-реално положение:

Със 160 км/ч постоянна скорост батерията стига за 2.2 часа каране. У нас и това няма да е лесно, освен ако камерките не те притесняват. Малко от малко си е ценна информация за способностите на Model S, особено ако си решил/а да му пробваш лимита.

[От: evstories.com]

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *